Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Underskott av kapital - bakåt i tiden
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maki" data-source="post: 299574" data-attributes="member: 5589"><p>Bra jobbat! Du har en bra plan. </p><p>Jag själv har skit lån som jag måste samla till ett. Har ca 70 000 kr lån/krediter som är synliga på UC och resten är utanför. </p><p></p><p>Inkomst för 2020 är bara 130.000 kr då jag studerade och har fått nytt jobb i augusti 2021. När min inkomst uppdateras i april så kommer jag ha inkomst 340.000 för 2021, men jag kommer ange 30.000kr/månad (360.000) i ansökan.</p><p>Min UC är just nu inte så bra men kommer säkert vara 10% eller under 10% vilket också inte är bra, men jag borde få någon erbjudande ändå? Tänker söka 300.000 kr. Har just nu 8ff men 2 försvinner den 3 maj och det är då jag tänker söka, kan inte vänta tills september. Tror du jag kommer då erbjudande? Ränta just nu spelar ingen roll, jag kommer ändå minska minska mina månadskostnader med väldig mycket om jag får låna. Räntan kan man fixa senare när betyget blir bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maki, post: 299574, member: 5589"] Bra jobbat! Du har en bra plan. Jag själv har skit lån som jag måste samla till ett. Har ca 70 000 kr lån/krediter som är synliga på UC och resten är utanför. Inkomst för 2020 är bara 130.000 kr då jag studerade och har fått nytt jobb i augusti 2021. När min inkomst uppdateras i april så kommer jag ha inkomst 340.000 för 2021, men jag kommer ange 30.000kr/månad (360.000) i ansökan. Min UC är just nu inte så bra men kommer säkert vara 10% eller under 10% vilket också inte är bra, men jag borde få någon erbjudande ändå? Tänker söka 300.000 kr. Har just nu 8ff men 2 försvinner den 3 maj och det är då jag tänker söka, kan inte vänta tills september. Tror du jag kommer då erbjudande? Ränta just nu spelar ingen roll, jag kommer ändå minska minska mina månadskostnader med väldig mycket om jag får låna. Räntan kan man fixa senare när betyget blir bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Underskott av kapital - bakåt i tiden
Topp