Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Uppgradera konsertbiljett Ticketmaster- möjligt?

Hej!

Hoppas det går bra att ställa frågan här, har två konsertbiljetter till Ed Sheeran i Göteborg i sommar, köpte dem precis när de släpptes och fick okej två platser, dock ej bredvid varandra utan på varsin rad. Var inne på appen och kikade om det gick att byta men det går inte, fick ett automatiskt svar att jag kan sälja mina först, man lägger ut för valfritt pris i deras app ( ej högre pris än vad man betalat själv dock). Väl inne i appen så funkar det inte att göra så för man får bara sälja biljetter som är bredvid varandra. Kundtjänst svarar inte heller. Hittat nämligen mycket bättre platser och bredvid varandra, roligare när man går med dottern att få dela upplevelsen tillsammans än att sitta på olika håll.

Funderar på att endast sälja en biljett om möjligt men till förlust då, för ingen lär väl nappa till fullt pris och sedan köpa två nya, lite surt men vet inte om jag ska chansa.

Är det någon som lyckats uppgradera sina befintliga biljetter någon gång? Svårt att kolla upp när kundservice är svåra att få svar ifrån, och otydligt vad som gäller när jag läser, finns info om man vill uppgradera biljetter och man kan göra ett ärende, men så kommer bara ett standard svar om att man kan sälja biljetterna först, men det går ju som sagt inte med mina spridda biljetter.

Tack på förhand.

Går det inte att sälja biljetterna en i taget då?
Tack, kanske det, tänker bara att ingen lär väl köpa en biljett bara, men kan alltid prova. Och inte råd att köpa två nya i fall de andra inte blir sålda, vet inte ens om det går att boka två nya när man redan har två biljetter i ens namn i appen. Och sedan kanske jag står utan några biljetter alls i slutändan☺️.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp