Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmäting lön

Nu svarade du inte på vad det var för brev ändå men det låter som utredningsrspporten.
På utredningsrapporten framgår inte om egendom ägs med annan. Man har om det är en sån du fått utrett klart och tänkte inte kolla igen på något år eller så.

Va säkert ett sånt jag fick!Är så rörig i huvudet nu :/ Men tror dom dragit pengar från vårat konto och har sån ångest för det :( Som sagt min man vann 5000 på lotto Och dom pengarna har inte kommit in :/ Skulle ringt och kollat upp allt idag men har bara mått skit idag! För att jag satt min familj i denna situation :/ Tack igen Lasseman för bra svar ! Du är en klippa!

Tror? Det framgår på kontoutdraget i så fall och det kommer ett beslut om det på posten. Tycker du att det är fel får du överklaga.

Pengar som inte kommer in på konton är inte något kfm styr i. Framförallt inte för pengar som är från ickegäldenärer

Lasseman kanske kan svara på min fråga/ min mor är gammal o börjar bli lite dement och hon har bara mig,jag har inga syskon och hon har ingen man.Om nu och när hon avlider ( hon kan säkert bli 100år så jag funderar bara) min mor har ingen förmögenhet men hon har ju försäkringar som ska täcka begravnings kostnader o.s.v jag betalar även hennes räkningar ( har dispositionsrätt) så min fråga är..den dagen då min löneutmätning börjar kan jag isåfall fortsätta betala min mors räkningar? Om min mor skulle avlida hur gör jag då om försäkringen betalas ut till mitt konto? Jag ska ju med dessa pengar betala begravningskostnader... nu är det inga stora belopp vi pratar om utan låt mej säga kanske 21000kr..Min mor har stått ut med mig o mina utsvävningar o problem jag haft i livet så nu känns det otroligt viktigt för mej att jag tar hand om min mor på det absolut bästa sättet...Jag är bara så rädd att kfm skulle lägga beslag på dessa öronmärkta pengar så jag inte skulle kunna betala för min mor...Tacksam för svar..

Pengar på ditt bankkonto går att utmäta om det finns tillräckligt mycket där.

Okey Tack!!!! Då uppger jag en annan persons kontonr i sådana fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp