8 Mars 2018 #1 G Gogs Viktig medlem Poäng: 102 Blev medlem 2 Oktober 2017 Meddelanden 77 Mottagna reaktioner 21 Poäng 102 Hur vanligt är det att de utmäter en villa istället för löneutmätning? Tycker ju att utmätning på lön vore bäst för alla parter?
Hur vanligt är det att de utmäter en villa istället för löneutmätning? Tycker ju att utmätning på lön vore bäst för alla parter?
9 Mars 2018 #2 L Lasseman V.I.P & LF entusiast Poäng: 11 977 Moderator Årets mest kunniga En av våra mest hjälpsamma Blev medlem 25 Juli 2014 Meddelanden 31 584 Mottagna reaktioner 16 572 Poäng 11 977 Gogs sa: Hur vanligt är det att de utmäter en villa istället för löneutmätning? Tycker ju att utmätning på lön vore bäst för alla parter? Klicka för att se resterande... Det utmäts ungeför 3000 fastigheter och bostadsrätter per år. Och bäst för alla parter vet jag inte hur du menar. Löneutmätning kan innebära att skulden inte blir betald, fastighetsutmätning att den blir betald. Inte helt sällan är det både lön och fastighet samtidigt
Gogs sa: Hur vanligt är det att de utmäter en villa istället för löneutmätning? Tycker ju att utmätning på lön vore bäst för alla parter? Klicka för att se resterande... Det utmäts ungeför 3000 fastigheter och bostadsrätter per år. Och bäst för alla parter vet jag inte hur du menar. Löneutmätning kan innebära att skulden inte blir betald, fastighetsutmätning att den blir betald. Inte helt sällan är det både lön och fastighet samtidigt
9 Mars 2018 #3 L Lasseman V.I.P & LF entusiast Poäng: 11 977 Moderator Årets mest kunniga En av våra mest hjälpsamma Blev medlem 25 Juli 2014 Meddelanden 31 584 Mottagna reaktioner 16 572 Poäng 11 977 Får rätta mig själv. Ungefär 3000 försäljningsärenden för bostadsrätter och fastigheter per år är det. Alla är inte utmätta
Får rätta mig själv. Ungefär 3000 försäljningsärenden för bostadsrätter och fastigheter per år är det. Alla är inte utmätta