Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utslag kfm

Har skulder upp mot 900000...
Ja jo men har ju med skälighet osv osv osv. Bara säga att du har 900tkr i skulder innebär ju inte att det är en självklarhet. Senast tagna lån, vad pengarna gått till, framtida lön etc etc. Chansen finns självklart men bara runt 3-4 av 10 som för igenom sanering i slutändan.

Blir ju bara fler och fler med utmätning så är väl egentligen inget att skämmas för, trots att jag vet känslan. Bättre att ta tag i sina problem än att fortsätta ta nya lån och gräva ner sig djupare bara för att det är "skämmigt" utåt sett.

Ja jo men har ju med skälighet osv osv osv. Bara säga att du har 900tkr i skulder innebär ju inte att det är en självklarhet. Senast tagna lån, vad pengarna gått till, framtida lön etc etc. Chansen finns självklart men bara runt 3-4 av 10 som för igenom sanering i slutändan.

Blir ju bara fler och fler med utmätning så är väl egentligen inget att skämmas för, trots att jag vet känslan. Bättre att ta tag i sina problem än att fortsätta ta nya lån och gräva ner sig djupare bara för att det är "skämmigt" utåt sett.
Absolut det vet jag, men pengarna har gått enbart till att dryga ut sjukpenning och att betala lån på lån osv.. Men oavsett så föredrar jag att tänka på att det kommer gå vägen än inte Blir det utmätning så är det ju så. Ska försöka att inte stressa över det jag inte kan påverka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp