Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Våran fastighetsägare ska byta till Telia Fiber

Kunnig medlem
Poäng: 397
Meddelanden
247
Mottagna reaktioner
209
Poäng
397
Som rubriken lyder , så har fastighetsägaren skaffat fiber via Telia , å man kommer va tvungen å registrera sig hos deras hemsida ( Telia ) för å nyttja deras tjänster, i dagens läge står bredbandet på min sambo då hon ej har anmärkningar , ( jag har en pågående Skuldsanering sen Juni 2025 )

Kan detta bli ett problem för å ansluta sig till deras tjänster med tanke på jag har Skuldsanering som pågår ?

Telia kan vara lite kinkiga tyvärr. Nu har jag inte försökt skaffa fiber via dom men när min son skulle få sin första mobil och jag försökte lägga till en extra användare på mitt mobilabb jag har hos telia så fick jag nej pga skuldsaneringen.

Telia kan vara lite kinkiga tyvärr. Nu har jag inte försökt skaffa fiber via dom men när min son skulle få sin första mobil och jag försökte lägga till en extra användare på mitt mobilabb jag har hos telia så fick jag nej pga skuldsaneringen.
Hmm ok ja förstår , ehm får nog ringa dem på måndag å kolla hur allt ligger till

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp