Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad har jag för möjligheter

Men om jag nu skulle vänta en månad med att ansöka ett lån för att samla mina krediter och inte får de. Kommer ju inte finnas en minsta lilla möjlighet då att betala tillbaka allt. Vet inte asså förstår inte hur jag har satt mig i denna sitsen hatar mig själv för de önska bara det kunde försvinna. Bara fly landet lämna allt bakom sig

Men om jag nu skulle vänta en månad med att ansöka ett lån för att samla mina krediter och inte får de. Kommer ju inte finnas en minsta lilla möjlighet då att betala tillbaka allt. Vet inte asså förstår inte hur jag har satt mig i denna sitsen hatar mig själv för de önska bara det kunde försvinna. Bara fly landet lämna allt bakom sig

Har du någon som kan ställa upp som borgensman? Du ska lösa det här! Tänk inte i andra banor. Det här kommer bara stärka dig som människa.

Kan man inte fixa sig kreditkort som man kan betala alla räkningar med? Går det eller?

Kan man inte fixa sig kreditkort som man kan betala alla räkningar med? Går det eller?

Det är lika lätt/svårt att få kreditkort som ett vanligt mindre lån, så får du inte lån får du inte kort.

Om det även efter en månad är kört är det inte så mycket kvar mer än att släppa till KFM, göra upp betalningsplaner, prata med kommunens skuldrådgivare kanske, och i slutändan få löneutmätning. Någon annan än jag kan nog kommentera det bättre, men de som skriver här om det brukar oftast säga att det var det bästa beslut de tagit.

Vet du vilken summa det är du behöver för att slippa hamna hos KFM?

Det är lika lätt/svårt att få kreditkort som ett vanligt mindre lån, så får du inte lån får du inte kort.

Om det även efter en månad är kört är det inte så mycket kvar mer än att släppa till KFM, göra upp betalningsplaner, prata med kommunens skuldrådgivare kanske, och i slutändan få löneutmätning. Någon annan än jag kan nog kommentera det bättre, men de som skriver här om det brukar oftast säga att det var det bästa beslut de tagit.

Vet du vilken summa det är du behöver för att slippa hamna hos KFM?

Jag vet inte själv tror ett lån går till inkasso nästa vecka. Sen resten av lånen har förfallodatum i slutet av månaden. Lyckas så ordna fram pengar så jag kan betala denna veckan de som går till inkasso kan jag fortfarande ha dom andra lånen till jag har fått påminnelse och så för att sen testa söka ett större lån.
Då har jag inte ansökt om ett lån på ca 30 dagar har jag tur får jag nytt, får jag inte så är jag redan förlorad..

Du kommer klara detta.
Som tidigare nämnts, kontakta alla och tala om hur mycket du kan betala per månad, kolla om det går att få avbetalningsplaner hos inkasso, amorteringsfritt på de större lånen. Och snåla på absolut allt. Det går att snåla på det mesta. Mycket mer än vad man tror.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp