- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Sa de enbart nej pga kreditbetyg? Hur såg ditt ut då?
Tycker ändå att du ska försöka! Vad har du för alternativ annars?Fy vad tristtappade hoppet igen.
i allra, absolut allra värsta fall, lite senare men inte nu att fråga en släkting. Det är dock den enda släktingen jag har och vill inte att den relationen ska ta skada. Det är inte heller helt säkert att denne kan.3 ff, ca 30 tkr underskott, 350 tkr i blanco, 650 tkr inkomst, hade inte koll på att det fanns UC-score på den tiden. Tyckte själv att min kalkyl såg jättebra ut, men det hjälpte inte.Sa de enbart nej pga kreditbetyg? Hur såg ditt ut då?
Jag vet precis hur det är, ren ångest, sömnlöshet mm och att man skulle klara sej bara man fick ett vanligt banklån... vill gärna hjälpa andra med den erfarenheten jag fåttTack för att du svarar @Lize.

Jag har själv fått jättemycket hjälp på detta forum, genom att läsa om andras erfarenheterDet är väldigt snällt av dig och uppskattar det verkligen. Hur länge sen var detta? Vet du vad du hade för score?
det är fem år sedan, som sagt var hade jag ingen koll på min score på den tiden, men jag har nog aldrig varit under 30%