Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Var ska jag börja? Hjälp!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Laxen86" data-source="post: 20996" data-attributes="member: 258"><p>Förmodligen ett bra val att betala av så mycket du kan med det du har för att slippa mer kostnader. Sen har du ju faktist inte så mkt lån som många andra här inne. Förutom dina nämda avb-planer så rör det sig ju om 11 - 12 tusen vilket självklart är mkt om man inte har någon inkomst. </p><p></p><p>Så här skulle jag försöka göra.</p><p></p><p>Precis som du skriver; Försöka sälja av så många tillgångar som jag äger och kan avara. Kan du få in några tusen här vore det ju toppen.</p><p></p><p>Försöka mig på något samlingslån, jag misstänker att det är uteslutet för dig att få ett lån någonstans.. Kom inte ihåg om du hade någon månad kvar hos kfm men antar även att du har väldigt låg taxerad inkomst. Om du inte kan få ett samlingslån av någon kreditgivare *observera att du inte ska ta snabblån utan något du kan betala av över en längre period för att få bort kniven mot strupen. Prova <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> om du vet med dig att du har chans att få. Antar att lån av föräldrar&vänner och liknande inte är möjligt, annars är detta förstås att föredra. </p><p></p><p>Lika mycket kraft som du lägger på att lösa ovanstående skulle jag lägga på att försöka hitta ett jobb. Jag vet inte hur din situation ser ut men alla jobb är bra jobb. Ansträng dig riktigt hårt med att försöka hitta något enkelt jobb som ger inkomst. Allt ifrån städa toaletter till vad som finns ledigt. 1 månadslön.. tar dig ur den här skiten!.</p><p></p><p>En annan sak... för varje snabblån du betalar tillbaka så ska du även skicka ett mail där du ber dem låsa dig själv från att ta framtida lån. Så du inte drar på dig mer snabblån.. du kommer annars låna om för att försöka lösa denna situation.. mkt bättre att försöka lösa denna nu med 11k i skulder istället för om 3 månader med 25k i skulder. Spärra dig från alla snabblån.. så har du svårt att få pengar om du blir sugen att spela någon gång igen när du inte kan kontrollera dig. Kolla även upp här på forumet vilka lån som är smartast att betala av först.. t.ex vilka kreditgivare som kommer vara snabbat skicka till inkas&kronof och vilka du kan dra ut på ärendet i någon månad.</p><p></p><p>Stort Lycka till.. Du grejar detta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Laxen86, post: 20996, member: 258"] Förmodligen ett bra val att betala av så mycket du kan med det du har för att slippa mer kostnader. Sen har du ju faktist inte så mkt lån som många andra här inne. Förutom dina nämda avb-planer så rör det sig ju om 11 - 12 tusen vilket självklart är mkt om man inte har någon inkomst. Så här skulle jag försöka göra. Precis som du skriver; Försöka sälja av så många tillgångar som jag äger och kan avara. Kan du få in några tusen här vore det ju toppen. Försöka mig på något samlingslån, jag misstänker att det är uteslutet för dig att få ett lån någonstans.. Kom inte ihåg om du hade någon månad kvar hos kfm men antar även att du har väldigt låg taxerad inkomst. Om du inte kan få ett samlingslån av någon kreditgivare *observera att du inte ska ta snabblån utan något du kan betala av över en längre period för att få bort kniven mot strupen. Prova [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] om du vet med dig att du har chans att få. Antar att lån av föräldrar&vänner och liknande inte är möjligt, annars är detta förstås att föredra. Lika mycket kraft som du lägger på att lösa ovanstående skulle jag lägga på att försöka hitta ett jobb. Jag vet inte hur din situation ser ut men alla jobb är bra jobb. Ansträng dig riktigt hårt med att försöka hitta något enkelt jobb som ger inkomst. Allt ifrån städa toaletter till vad som finns ledigt. 1 månadslön.. tar dig ur den här skiten!. En annan sak... för varje snabblån du betalar tillbaka så ska du även skicka ett mail där du ber dem låsa dig själv från att ta framtida lån. Så du inte drar på dig mer snabblån.. du kommer annars låna om för att försöka lösa denna situation.. mkt bättre att försöka lösa denna nu med 11k i skulder istället för om 3 månader med 25k i skulder. Spärra dig från alla snabblån.. så har du svårt att få pengar om du blir sugen att spela någon gång igen när du inte kan kontrollera dig. Kolla även upp här på forumet vilka lån som är smartast att betala av först.. t.ex vilka kreditgivare som kommer vara snabbat skicka till inkas&kronof och vilka du kan dra ut på ärendet i någon månad. Stort Lycka till.. Du grejar detta! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Var ska jag börja? Hjälp!
Topp