Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Varför ta lån med ockerränta?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oregistrerade" data-source="post: 33382"><p>Har upptäckt att tack vare mina anmärkningar så </p><p>får jag bara låna hos 2 aktörer (Onea och <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1" target="_blank">vivus</a>)</p><p> vilket iof är bra, då jag troligtvis hade grävt ner mig och </p><p>min ekonomi ännu en gång om jag fått möjlighet att ta fler lån...</p><p></p><p> Nu får det vara slut....</p><p></p><p>Men det som jag skulle skriva om </p><p>som jag fascineras över när jag</p><p>letat runt är att: </p><p></p><p>De flesta "seriösa" aktörer, </p><p>som de så fint kallar sig, </p><p>enbart lånar ut till folk </p><p>UTAN anmärkningar. </p><p></p><p>Mina tankar och fundering blir då,</p><p> VARFÖR skulle någon med "ordnad" ekonomi </p><p>vilja ta lån med flera 100% i ränta, </p><p>då man bör kunna få lån till under 12% ???</p><p></p><p>och dessutom är ju dessa lån begränsade oftast till 10-20,000kr</p><p></p><p>Jag menar, har man en lön över </p><p>15000kr/efter skatt/månad och</p><p> inga anmärkningar bör man väl kunna prata</p><p>med sin bank och dom hjälper en med ett lån</p><p>upp till 50,000kr iaf.</p><p></p><p>Blir bara så full i skratt då 90% (om inte fler) av sidorna</p><p>jag går in på har som krav "inga anmärkningar" </p><p>för att låna ut pengar med t.ex 250% effektiv ränta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oregistrerade, post: 33382"] Har upptäckt att tack vare mina anmärkningar så får jag bara låna hos 2 aktörer (Onea och [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1"]vivus[/URL]) vilket iof är bra, då jag troligtvis hade grävt ner mig och min ekonomi ännu en gång om jag fått möjlighet att ta fler lån... Nu får det vara slut.... Men det som jag skulle skriva om som jag fascineras över när jag letat runt är att: De flesta "seriösa" aktörer, som de så fint kallar sig, enbart lånar ut till folk UTAN anmärkningar. Mina tankar och fundering blir då, VARFÖR skulle någon med "ordnad" ekonomi vilja ta lån med flera 100% i ränta, då man bör kunna få lån till under 12% ??? och dessutom är ju dessa lån begränsade oftast till 10-20,000kr Jag menar, har man en lön över 15000kr/efter skatt/månad och inga anmärkningar bör man väl kunna prata med sin bank och dom hjälper en med ett lån upp till 50,000kr iaf. Blir bara så full i skratt då 90% (om inte fler) av sidorna jag går in på har som krav "inga anmärkningar" för att låna ut pengar med t.ex 250% effektiv ränta. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Varför ta lån med ockerränta?
Topp