• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Varning för Amazon!!!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nitro

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
27 Februari 2020
Meddelanden
241
Mottagna reaktioner
107
Poäng
297
Fick också för ett köp för 2 månader sen. Blev lite orolig då det plingade till i Kivra, var något tekniskt fel som gjorde att det dröjde så länge
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
398
Poäng
487
Ja det var oerhört klantigt av mig, dessutom gick inte köpet igenom heller vilket förvånade mig då jag ändå bara har 3 ff på bisnode sen tidigare och inga betalningsanmärkningar, det kanske var för lågt belopp så det blev avslag den vägen?
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
398
Poäng
487
dessutom är det inte tillräckligt tydligt anser jag, Amazon KAN skicka det vidare och tredjepart KAN ta upplysning, inte ATT de kommer ta upplysning....jag kanske bara hade otur helt enkelt :(
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Ja det var oerhört klantigt av mig, dessutom gick inte köpet igenom heller vilket förvånade mig då jag ändå bara har 3 ff på bisnode sen tidigare och inga betalningsanmärkningar, det kanske var för lågt belopp så det blev avslag den vägen?
Konstigt enda anledning att dom ska ge avslag borde väl endå va om
Man har anmärkningar... fan vad skumt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp