• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Vilken upplysning tar Porsche?

Kebabtallrik

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
10 Juli 2022
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
6
Poäng
27
Tittar på diverse mellanklass suvar (q4, q5, x3, ix3, macan o.s.v.) och vet att Audi tar bisnode, BMW tar bisnode, men vad tar Porsche? Jag har fått en kreditprövan godkänd hos BMW, trots ett par tidigare anmärkningar (går ut om 8 månader, har strålande ekonomi numera), men vet inte om UC är lika villiga att titta på nuvarande betalförmåga som Bisnode.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Petnas

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
4 Januari 2022
Meddelanden
254
Mottagna reaktioner
211
Poäng
407
Vet ej, men läste att Porsche toppar listan över bilar med motorhaverier. Om du köper en ny Porsche ingår ju nybilsgaranti, vid begagnatköp kanske klokt att köpa till en garanti. En bil jag köpte fick motorhaveri men tack vare att jag vid begagnatköpet hade köpt till en 1-årig garanti för 3000 kr byttes motorn utan någon kostnad för mig.
 

Småland

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
10 Mars 2020
Meddelanden
139
Mottagna reaktioner
87
Poäng
237
Tittar på diverse mellanklass suvar (q4, q5, x3, ix3, macan o.s.v.) och vet att Audi tar bisnode, BMW tar bisnode, men vad tar Porsche? Jag har fått en kreditprövan godkänd hos BMW, trots ett par tidigare anmärkningar (går ut om 8 månader, har strålande ekonomi numera), men vet inte om UC är lika villiga att titta på nuvarande betalförmåga som Bisnode.
Volkswagen finans. VW äger Porsche.
BIsnode
 
Senast ändrad:

Boripped

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
19 September 2019
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Vet ej, men läste att Porsche toppar listan över bilar med motorhaverier. Om du köper en ny Porsche ingår ju nybilsgaranti, vid begagnatköp kanske klokt att köpa till en garanti. En bil jag köpte fick motorhaveri men tack vare att jag vid begagnatköpet hade köpt till en 1-årig garanti för 3000 kr byttes motorn utan någon kostnad för mig
Vad fan det med saken att göra? frågan var att om någon visste vilken kreditupplysning Porsche tar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp