Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vill bara bryta ihop totalt ! Vore tacksam för hjälp.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="evilina" data-source="post: 83849" data-attributes="member: 4015"><p>Micko, du är inte ensam! Jag har varit i det där träsket men har hållt mig spelfri i snart 2 månader.. alltid något. Gömde alla inkassobrev och räkningar för min sambo, åkte hem tidigare från jobb för att tömma brevlådan.. har smugit med mitt spelmissbruk i flera år! Ljög ihop en story för min mamma och hon löste alla mina skulder (trodde hon det var bara toppen på isberget) men jag hade kunnat bli skuldfri snabbt om jag hade betat av det som var kvar och inte låna om på nytt igen vilket jag gjorde... det slutade med att hela min familj och min sambo fick redan hur det ligger till och att jag gått bakom ryggen på alla :/ </p><p>MEN det är det bästa som har hänt mig, jag lovar! Jag trodde min sambo skulle lämna mig, att jag aldrig mer skulle få träffa mitt barn och att jag förlorat kontakt med hela min familj. ICKE alla stöttar mig men är såklart besvikna och det kommer krävas låååååång tid innan tilliten är tillbaka. Jag har varit hos en skuld&budgetrådgivare först själv och andra besöket följde min sambo med, jag såg att han ville krypa ur skinnet när han såg allt uppradat men han kommer hjälpa mig och vi jobbar tillsammans på det här. Jag har extremt mycket skulder, en del har jag fått hjälp med men det är en lång bit kvar och min ångest är med mig varje dag men allt känns så mycket lättare, jag behöver inte ljuga för någon längre. I början på april satt jag och googlade lättast sätt att ta livet av mig på och tecknade livsförsäkring, det var så illa... idag har jag varit hos läkaren och blivit remitterad till beroendecentrum i min stad. Din sambo kanske inte alls reagerar på det sättet du räknar med, berätta du behöver få hjälp och det kommer du få</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="evilina, post: 83849, member: 4015"] Micko, du är inte ensam! Jag har varit i det där träsket men har hållt mig spelfri i snart 2 månader.. alltid något. Gömde alla inkassobrev och räkningar för min sambo, åkte hem tidigare från jobb för att tömma brevlådan.. har smugit med mitt spelmissbruk i flera år! Ljög ihop en story för min mamma och hon löste alla mina skulder (trodde hon det var bara toppen på isberget) men jag hade kunnat bli skuldfri snabbt om jag hade betat av det som var kvar och inte låna om på nytt igen vilket jag gjorde... det slutade med att hela min familj och min sambo fick redan hur det ligger till och att jag gått bakom ryggen på alla :/ MEN det är det bästa som har hänt mig, jag lovar! Jag trodde min sambo skulle lämna mig, att jag aldrig mer skulle få träffa mitt barn och att jag förlorat kontakt med hela min familj. ICKE alla stöttar mig men är såklart besvikna och det kommer krävas låååååång tid innan tilliten är tillbaka. Jag har varit hos en skuld&budgetrådgivare först själv och andra besöket följde min sambo med, jag såg att han ville krypa ur skinnet när han såg allt uppradat men han kommer hjälpa mig och vi jobbar tillsammans på det här. Jag har extremt mycket skulder, en del har jag fått hjälp med men det är en lång bit kvar och min ångest är med mig varje dag men allt känns så mycket lättare, jag behöver inte ljuga för någon längre. I början på april satt jag och googlade lättast sätt att ta livet av mig på och tecknade livsförsäkring, det var så illa... idag har jag varit hos läkaren och blivit remitterad till beroendecentrum i min stad. Din sambo kanske inte alls reagerar på det sättet du räknar med, berätta du behöver få hjälp och det kommer du få [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Vill bara bryta ihop totalt ! Vore tacksam för hjälp.
Topp