Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Senaste aktivitet
Registrera
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Senaste aktivitet
Vad är nytt
Nya inlägg
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
A
Atexsor
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Någon mer som inte kan logga in på seb?
7 April 2026
N
Nicke
reacted to
Atexsor's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Haha, måste vara en av de bättre uttrycken jag hört på länge🤣
7 April 2026
M
MakaPären
svarade på tråden
Facit back ändrad uppgift!?
.
Får inte heller något. Nordiska hade rapporterat en schablonintäkt initialt som de tog bort 28/3 utan att jag fick något meddelande...
7 April 2026
A
Alexaaa
svarade på tråden
Facit back ändrad uppgift!?
.
Jag med, man hatar ju på Facit Bank nu för detta..oskyldiga drabbas
7 April 2026
A
Atexsor
svarade på tråden
Facit back ändrad uppgift!?
.
Fyfan, hur kan Skatteverket tillåta detta ske. Du gjorde ingen ändring, dem gjorde. Lider med dig
7 April 2026
L
Lavin
svarade på tråden
Facit back ändrad uppgift!?
.
Fick i morse bekräftat att jag inte får skatteåterbäringen denna vecka pga ändrat uppgift. Som alltså inte ligger kvar. De verkade...
7 April 2026
G
Gild
reacted to
Räddkanin's post
in the thread
Barn under skuldsanering - någon med erfarnehet ?
with
Gilla
.
Min fru är gravid och kommer förhoppningsvis föda i dec. Tänkte göra omprövning så fort barnet kommer men eftersom handläggningstiden är...
7 April 2026
G
Gild
reacted to
Lock's post
in the thread
Barn under skuldsanering - någon med erfarnehet ?
with
Gilla
.
Vi fick barn under min sambos skuldsanering. 2 st.
7 April 2026
N
noll
reacted to
pralini's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Pengarna har redan kommit för mig.
7 April 2026
L
Lock
svarade på tråden
Skatteåterbäring skuldsanering?
.
Skatteverket bryr sig rimligen inte. Det är inte deras uppdrag att granska dig pga skuldsanering. Dem granskar dig om dem vill granska...
7 April 2026
L
Lock
svarade på tråden
Barn under skuldsanering - någon med erfarnehet ?
.
Vi fick barn under min sambos skuldsanering. 2 st.
7 April 2026
L
Lock
reacted to
Insatt's post
in the thread
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
with
Gilla
.
Polismyndigheten är knappast inblandad i detta.
7 April 2026
M
Mollymunter
reacted to
Gurkpastejen's post
in the thread
Vilken låneförmedlare är bäst för samlingslån 2026?
with
Gilla
.
Utbetalt o klart!
7 April 2026
R
Räddkanin
svarade på tråden
Barn under skuldsanering - någon med erfarnehet ?
.
Min fru är gravid och kommer förhoppningsvis föda i dec. Tänkte göra omprövning så fort barnet kommer men eftersom handläggningstiden är...
7 April 2026
P
Peppan
svarade på tråden
Skatteåterbäring skuldsanering?
.
Väldigt få svar i denna tråden.. hur är det med er andra som gjort ändringar i deklarationen under pågående skuldsanering??? frågor...
7 April 2026
S
svensson__
reacted to
Gurkpastejen's post
in the thread
Vilken låneförmedlare är bäst för samlingslån 2026?
with
Gilla
.
Utbetalt o klart!
7 April 2026
T
TourettesGuy
svarade på tråden
Skatteåterbäring skuldsanering?
.
Nej
7 April 2026
T
TourettesGuy
svarade på tråden
Skatteåterbäring skuldsanering?
.
Jo det har jag gjort för säkerhets skull...men sist avslogs dom automatiskt 3 dagar senare innan dom insäg något problem el fel
7 April 2026
A
Anam
reacted to
Atexsor's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Haha
.
Haha, måste vara en av de bättre uttrycken jag hört på länge🤣
7 April 2026
F
Frasse1
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
LF. Inte här heller….
7 April 2026
J
JoliePetite
reacted to
Ister's post
in the thread
3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?
with
Gilla
.
Och vad säger att 5700:- är en "standard löneökning"? 5700:-/månad är ju en ganska stor ökning.
7 April 2026
J
JoliePetite
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Inte fått än , Swedbank.
7 April 2026
T
Terry_
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Vissa på Flashback har fått den också. Men tippar 10% får den idag. 80% imorgon. 10% torsdag.
7 April 2026
A
Atexsor
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Vilken bank?
7 April 2026
P
pralini
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Pengarna har redan kommit för mig.
7 April 2026
A
Atexsor
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Haha, måste vara en av de bättre uttrycken jag hört på länge🤣
7 April 2026
T
Trött_
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Inget här än, inte heller under inkommande. Nordea.
7 April 2026
A
Anam
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
De brukar ju vara nån som får det första dagen, men den som väntar på nått gott blir aldrig fet 😁
7 April 2026
A
Atexsor
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Nån med Nordea? De brukar ju kunna se inkommande transaktion har jag för mig. Själv har jag SEB.
7 April 2026
T
Terry_
reacted to
Krabban's post
in the thread
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
with
Gilla
.
Vi hade inte detta "finansiering av terrorism" och pengatvätt problematik i Sverige förr i tiden på samma sätt. Importerar man ... så...
7 April 2026
Hem
Topp