Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Senaste aktivitet
Registrera
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Senaste aktivitet
Vad är nytt
Nya inlägg
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
M
MRR
reacted to
Lock's post
in the thread
Barn under skuldsanering - någon med erfarnehet ?
with
Gilla
.
Gjordes inte. Hon hade redan 0-plan så barn påverkade inte betalplanen.
8 April 2026
T
TourettesGuy
reacted to
Norreborre's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Har Swedbank och har fått på skumma tider varje år. Inte dom vanliga bryt tiderna utan förra året fick jag typ 17:40ish
8 April 2026
N
Norreborre
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Har Swedbank och har fått på skumma tider varje år. Inte dom vanliga bryt tiderna utan förra året fick jag typ 17:40ish
8 April 2026
E
Efter_kraschen
svarade på tråden
Godkänt skatteverket
.
Angående uppdaterade inkomstuppgifter på UC så kan det dröja till slutet av månaden. UC hämtar dessa vid vissa tillfällen under året, en...
8 April 2026
T
Trött_
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Nu landade det på kontot för mig. Nordea. 🎉
8 April 2026
T
TourettesGuy
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Swedbank uppdaterar just efter kl13, kolla då.
8 April 2026
A
Atexsor
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Ja det är en speciell bank. Dock lustigt för igår var det folk med Swedbank som sa att de redan fått. Så dem är rent tekniskt sett...
8 April 2026
M
Misterberg
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Jävla piss bank… funderar på att byta bank efter de här
8 April 2026
A
Atexsor
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
För att alla banker fått förutom Swedbank. Det är gamla regler att Swedbank alltid är sist
8 April 2026
M
Misterberg
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Någon med Swedbank som fått?! Varför är dom så sjukt sega för, känns ju nu som alla andra banker har fått……
8 April 2026
T
tapetklister
svarade på tråden
3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?
.
Ca 5 0 Per månad - ca 4 000
8 April 2026
L
Lester
reacted to
MRR's post
in the thread
3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?
with
Gilla
.
det jag vill komma fram till är att 5 700 kr är en normal Månadslöneökning på 5 års tid, men folk har väldigt svårt att förstå det :/
8 April 2026
A
Atexsor
reacted to
Krabban's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Fått här med. SEB
8 April 2026
A
Atexsor
reacted to
annlo's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Nu har både jag o maken fått, Handelsbanken.
8 April 2026
L
Lock
svarade på tråden
Barn under skuldsanering - någon med erfarnehet ?
.
Gjordes inte. Hon hade redan 0-plan så barn påverkade inte betalplanen.
8 April 2026
B
biggen
reacted to
Peppan's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Då verkar det ju som att du haft eller har någon skuld till skv som ingår i din sanering..
8 April 2026
K
Krabban
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Fått här med. SEB
8 April 2026
A
annlo
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Nu har både jag o maken fått, Handelsbanken.
8 April 2026
T
Terry_
reacted to
Atexsor's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Prisa gud!!! Nu fick jag det SEB
8 April 2026
J
johnander
reacted to
Atexsor's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Men då ses vi samma plats, samma tid nästa år då🤣🤣
8 April 2026
A
Atexsor
reacted to
fillevem90's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Fick nyss. Danske bank
8 April 2026
A
Atexsor
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Men då ses vi samma plats, samma tid nästa år då🤣🤣
8 April 2026
A
Atexsor
reacted to
_joad_'s post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Grattis! Har också SEB och det trillade in nu också 👌👌
8 April 2026
F
fillevem90
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Fick nyss. Danske bank
8 April 2026
A
Anam
reacted to
Atexsor's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Wohoooo🎉🎉🎉
8 April 2026
A
Atexsor
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Wohoooo🎉🎉🎉
8 April 2026
J
_joad_
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Grattis! Har också SEB och det trillade in nu också 👌👌
8 April 2026
A
Anam
svarade på tråden
Skatteåterbäringen 7-10 april
.
Haha gött 🤣🤣 Inte jag.. Edit, skoja, de kom precis.. haha
8 April 2026
P
Pojop
svarade på tråden
Jobba hemifrån.se ?
.
Beror nog på deras score och löningen har passerat, ju sämre score och ju längre från löningen ju färre mess
8 April 2026
B
Bud
reacted to
Atexsor's post
in the thread
Skatteåterbäringen 7-10 april
with
Gilla
.
Prisa gud!!! Nu fick jag det SEB
8 April 2026
Hem
Topp