• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 485
Mottagna reaktioner
12 876
Poäng
9 787
Skatteverket kör skattekontona på lördag, så innan dess sker ingen ordinarie utbetalning..
 

arwid

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 Januari 2013
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157

arwid

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 Januari 2013
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Det står inte skatt på utbetalning utan det står (i alla fall på mig när jag tittar i juni 2023)
7 juni 2023 Skxxxxxxxxxx insättning 27.781 kr
Beloppet på utbetalningen överensstämmer med beloppet på skattekontot som nu är nollat enligt uppgift så ja det är skatteåterbäringen som är utbetald förra veckan enligt uppgift antar att någon på skatteverket slant på tangentbordet och gjorde en förtida utbetalning :p
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 624
Mottagna reaktioner
2 521
Poäng
1 677
Beloppet på utbetalningen överensstämmer med beloppet på skattekontot som nu är nollat enligt uppgift så ja det är skatteåterbäringen som är utbetald förra veckan enligt uppgift antar att någon på skatteverket slant på tangentbordet och gjorde en förtida utbetalning :p
Men då borde han ju gjort en vanlig utbetalning från skattekontot. Alltså att han haft pengar på skattekontot innan. För Skatteverket gör sin körning nu till helgen.
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 392
Mottagna reaktioner
375
Poäng
517
En bekant fick sin skatteåterbäring utbetald torsdag förra veckan 28/3 (har sett personens kontoutdrag då jag trodde han skämtade med mig) är det fler som fått sin utbetald redan? Enligt skatteverkets hemsida ska de börja betala ut den från tisdag nästa vecka.
April April
 

Paperboy

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
1 April 2024
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Men då borde han ju gjort en vanlig utbetalning från skattekontot. Alltså att han haft pengar på skattekontot innan. För Skatteverket gör sin körning nu till helgen.
Menar du att skattepengarna kommer att skickas ut under helgen eller att dom ska börja granska deklarationer?
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 679
Mottagna reaktioner
1 704
Poäng
1 177
Menar du att skattepengarna kommer att skickas ut under helgen eller att dom ska börja granska deklarationer?
Körningen göra på lördag sen tar det ju några bankdagar innan dom landar på våra konton.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 624
Mottagna reaktioner
2 521
Poäng
1 677
Menar du att skattepengarna kommer att skickas ut under helgen eller att dom ska börja granska deklarationer?
Pengarna betalas ut på lördag tror jag det är. Om man har deklarerat tidigt och väntar utbetalning 9-12 april.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp