- Blev medlem
- 9 September 2018
- Meddelanden
- 78
- Mottagna reaktioner
- 34
- Poäng
- 137
Exakt! De tar inget ansvar på riktigt. Det värsta är att jag var aktivt i kontakt med kundtjänst på kaboo för att få bonusar. Att veta att de hela tiden kunnat stoppa mig från insättningar gör att jag känner mig extremt lurad. Jag vet inte om det är värt att ta upp det med MGA.Jag har varit med om samma och kundtjänsten har också sagt att dom kan se mina övriga konton. Kaboo hade stängt ner mitt konto 14 dagar efter att Rizk stängde mitt konto hos dom pga spelproblem. Så något slags samarbete har dom . Men dom hänvisar hela tiden på att det inte går under samma licens. Dock så säger dom att dom jobbar stenhårt för att förhindra spelproblem, men det hävdar jag att dom inte gör när samma medarbetare som ena stunden hänvisar till olika stödlinjer för att några timmar senare ge en bonus peng på ett annat casino som är samma ägare men inte samma licens. Dom sitter alltså o ser att personer har spelproblem utan att göra något. Det är fördjävligt rent ut sagt att dom ens får hålla på så.