Grattis Bra kämpatHej,
Jag har haft ärendet igång sedan jag startade denna tråden och efter många om och men så har jag nu äntligen fått besked att jag kommer få tillbaka alla mina insättningar. Det är inte alltid lätt att handskas med spelbolagen, men se till att inte ge er.
Jag hoppas att alla ni som fortfarande kämpar med att få tillbaka pengar lyckas med det.
Jag tycker att du ska skicka till lotteriinspektionen. Inte för att jag vet om det gör någon skillnad. Vilket casino gäller det här. Jag har haft ett liknade problem med ett casino som börjar på V. Dom sket fullständigt i mitt spelberoende. Godtyckliga regler och ändrade sina regler efter varje mail.Morrn
Vill bara dela med mig om vad jag skickade till en casinosida förra året, sidan ifråga har fått licens här i Sverige och man blir ledsen över att dom inte lyssnar på när man ber dom stänga konton.
Även om jag inte nämner spelmissbruk här så borde dom stängt det. Har läst många mail jag har skickat genom åren o herregud va pinsam man är, tjatar som ett barn om freespins bonusar Dock så syns det ju väldigt väl på mailen att man har ett problem. Om supporten nu ska vara utbildade för att se spelmissbruket så har dom ingen bra lärare Nu är det ju annorlunda med spelpaus.se
Nån mer som skickat liknade utan framgång?
En curacaolicens antar jag.Det gäller ett som börjar på P.
Tänkte oxå jag skulle skicka det dit, tänker att om många skickar sån här info till dom så får bolagen problem tillslut? Många är ju riktigt bra men de flesta skiter ju i oss spelare.
Var det MGA innan så skicka dit med de har ju kvar sina licenser där med i så fall och de skall ju (oavsett licens) ta ansvar och självklart stånga ditt konto på begäran. I det du posta här skriver du ju "bara" att du är missnöjd men de skall ju givetvis stänga kontot på begäran (tror jag)Det gäller ett som börjar på P.
Tänkte oxå jag skulle skicka det dit, tänker att om många skickar sån här info till dom så får bolagen problem tillslut? Många är ju riktigt bra men de flesta skiter ju i oss spelare.