• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ändring av Ränta brev

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

mr2012

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
15 December 2012
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
21
Poäng
112
Borde komma på måndag eller tror du det är nåt tok?
 

Lollo123

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
496
Mottagna reaktioner
179
Poäng
367
Är det någon som ser något på sitt skattekonto än?

Jag ser inget och är en av dem som fick en ändring 4/4 och skickade in deklarationen på nytt 4/4….
 

Atexsor

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
13
Poäng
62
Är det någon som ser något på sitt skattekonto än?

Jag ser inget och är en av dem som fick en ändring 4/4 och skickade in deklarationen på nytt 4/4….
Ser inget. Fick också en ändring. Men har för mig att det ändras på måndag
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
568
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Är det någon som ser något på sitt skattekonto än?

Jag ser inget och är en av dem som fick en ändring 4/4 och skickade in deklarationen på nytt 4/4….

Jag fick också ändring men nu idag ser jag under "beslutade skatteuppgifter" året 2023 och datum på pdf filen är idag.

Så nått har hänt iaf och bådar gott för utbetalning nästa vecka? Kan inte tolka det på annat sätt.

Jag valde för övrigt att inte godkänna igen, på inrådan av support hos skatteverket
 

Lollo123

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
496
Mottagna reaktioner
179
Poäng
367
Jag ser också under ”beslutade skatteuppgifter” i pdf-filen med dagens datum och underskott av kapital är den ändrade summan från 4/4.

Hoppas med att man får utbetalt nästa vecka. Trots att jag skickade in den på nytt 4/4.
 

Klarat en Skuldsanering

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
2 Augusti 2020
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
38
Poäng
137
Jag fick också ändring men nu idag ser jag under "beslutade skatteuppgifter" året 2023 och datum på pdf filen är idag.

Så nått har hänt iaf och bådar gott för utbetalning nästa vecka? Kan inte tolka det på annat sätt.

Jag valde för övrigt att inte godkänna igen, på inrådan av support hos skatteverket
Vad visar ditt skattekontosaldo?
 

Karlsson24

Aktiv medlem
Poäng: 91
Blev medlem
20 November 2023
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
29
Poäng
91
Jag ser också under ”beslutade skatteuppgifter” i pdf-filen med dagens datum och underskott av kapital är den ändrade summan från 4/4.

Hoppas med att man får utbetalt nästa vecka. Trots att jag skickade in den på nytt 4/4.

Det står 0kr. Senast uppdaterad tidigt imorse.
Såg på skatteverkets facebook att man kan se utbetalningen på sitt skattekonto den 8 april om man är med i april utbetalningen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp