Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Äntligen !!!

Nu vänder det rejält för mig ! Frågade idag mina föräldrar om det fanns möjlighet att kunna få baka in mitt Handelsbanken lån på 303k i huset eftersom det är obelånat och även värt 3,5 miljoner ! Och självklart så löser dom hela lånet !!!!!! Pappren ska skriva på måndag !!!!!! Detta är en stor Sten som släpper !!! Betalat 6500 kr jämte utmätningen , nu blir det 600 kr i ränta ! Det innebär jag kan spara och sen göra ackord med bolag efter bolag ! Men kan iallafall ta bort en skuld per månad med dom pengarna !!! Så oehört tacksam för hjälpen !! Så överlycklig verkligen !!!

Underbart! Som du/ni kämpat, det är du värd alla dagar i veckan. STORT GRATTIS! <3

Underbart! Som du/ni kämpat, det är du värd alla dagar i veckan. STORT GRATTIS! <3
Ja det är en så stor lättnad ! Trodde aldrig det skulle gå <3 nu slipper man stressen varje månad !!! Så jäkla skönt ! Kommer nu kunna betala av allt

Ja det är en så stor lättnad ! Trodde aldrig det skulle gå <3 nu slipper man stressen varje månad !!! Så jäkla skönt ! Kommer nu kunna betala av allt hos kronofogden med :) underbart slippa stressen :) stort tack verkligen vännen <3

Jag gläds verkligen åt dina vägnar. Stort stort tack!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp