Har inte besökt forumet sen typ 2015 men kollade nu lite snabbt och det finns inlägg skrivna september 2022 så då borde forumet vara igång. Jag fastnade för Lånforum som jag för min del tyckte och tycker är väldigt mkt bättre.Jag försökte skapa en användare för tre veckro sen men har fortfarande inte fått min brukare bekräftad
Kan du vänligen fråga admin varför det tar så lång tid att bekräfta min användare?Har inte besökt forumet sen typ 2015 men kollade nu lite snabbt och det finns inlägg skrivna september 2022 så då borde forumet vara igång. Jag fastnade för Lånforum som jag för min del tyckte och tycker är väldigt mkt bättre.
Jag kommer inte ihåg mitt lösenord så jag loggade inte in, kollade bara när de sista inläggen hade skrivits och det var nu i september. Du kanske ska göra ett nytt försök att skapa användare.Kan du vänligen fråga admin varför det tar så lång tid att bekräfta min användare?
Håller med! Och de få gångerna jag loggade in där i början var inte alls samma sammanhållning och trevlig stämning som vi har här. På den tiden var också @ca5tio och @turnaround aktiva här, det var tider detVerkar vara sömnigt ställe, inte många trådar i år och en del delforum verkar stått orörda flera år