• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Åh så vivus håller på. Fler i samma sits??

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Men jag förstår din panik och oro! Det är mkt obehagligt att ha med dem att göra. Riktig terror. och deras förlängningsavgift är ett ocker!!!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
Jag bönade o bad o få en avbetalnings plan men nej. Istället sa dom ja kunde betala in en förläggning avgift på 3200kr o jag sa då att ja får pengar den 24e o de gick bra o betala då. Sen får ja ett mail att ja måste betala in de innan den 24e dvs de måste finnas på deras konto den 24e så dom mena på ja måste betala in de den 22 typ...fanns ingen möjlighet då ja inte fick pengar förens den 24e. Då sa dom upp krediten o ville ha hela summan på 16 tusen direkt annars kronofogden fick ja te svar. Nu i 2 dagar har dom ringt mailat o messar som tokar där dom vill ja ska kontakta dom för dom vill så gärna hitta en lösning skriver dom. Är de äns värt l kontakta dom???:/
För min del - helt omöjliga att ha att göra med. Skickade ett automail men när man ringer iallafall jag bemöttes jag riktigt illa. Dumförklarad mig i telefonen så jag gav upp. Med facit i hand - det bästa jag gjort
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 774
Mottagna reaktioner
2 631
Poäng
1 857
För min del - helt omöjliga att ha att göra med. Skickade ett automail men när man ringer iallafall jag bemöttes jag riktigt illa. Dumförklarad mig i telefonen så jag gav upp. Med facit i hand - det bästa jag gjort
var det länge sedan? Jag fick maila tre gånger och den sista bad dom mig ringa upp, då förstod dom att en avbetalningsplan var tvungen... Man måste ligga på dom och säga man ha 1 miljon i krediter ...och veckan efter ringde jag onea och lyckades på räntefritt 2000 kr i månaden.... Där gäller det att ligga på flera gånger och även vara riktigt sen med fakturorna så dom ser man verkligen har problem
 

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
var det länge sedan? Jag fick maila tre gånger och den sista bad dom mig ringa upp, då förstod dom att en avbetalningsplan var tvungen... Man måste ligga på dom och säga man ha 1 miljon i krediter ...och veckan efter ringde jag onea och lyckades på räntefritt 2000 kr i månaden.... Där gäller det att ligga på flera gånger och även vara riktigt sen med fakturorna så dom ser man verkligen har problem
Förra året innan jag släppte allt. Försökte betala i zickzack men de var bland de värsta .. sämt bemötande tog remember
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 774
Mottagna reaktioner
2 631
Poäng
1 857
Ja jag släppte allt till slut - orkade inte leva med skulderna som åt upp livet. Tiden när löneutmätning kom var en befrielse o nu har jag sökt skuldsanering och inväntar beslut
Du har inte lyckats minska skulderna med löneutmätnkng då alls?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp