• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Årets medlem

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Vi tänkte utse årets medlem för 2019, kröningen sker vecka 2. Just nu sätter vi ihop ett script som kan ta fram detta på årsbasis, då det inte finns någon funktion för det som standard.

Faktorerna som styr är antalet inlägg samt gillade inlägg, med något övervikt mot gillade inlägg.

Någon som vågar spekulera vem som kan bli detta? Vi vet faktiskt inte svaret än.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

Jaden:

Gäst
Poäng: 0
Jag läser här dag och natt och fått mkt hjälp. Jag vill dela ut ett pris till årets medlem med ett antal digitala marabougram. Visa din mobil i kassan med det digitala presentkortet och du kan frossa i marabous varor....Jag får inte äta sötsaker så jag har ingen nytta av dem...
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Jag läser här dag och natt och fått mkt hjälp. Jag vill dela ut ett pris till årets medlem med ett antal digitala marabougram. Visa din mobil i kassan med det digitala presentkortet och du kan frossa i marabous varor....Jag får inte äta sötsaker så jag har ingen nytta av dem...

Trevligt initiativ. Antingen kan du skicka dem till mig så skickar jag vidare eller så skickar du dem själv när det beger sig.

Vi kom på en utmärkelse till vi kan ta fram, årets nya medlem. Dvs som även blev medlem 2019.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 130
Poäng
3 907

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
Tusen tack @Mats108. ❤️
Hade forumet skullat nominera den mest ödmjuka så hade jag röstat på dig.

God Jul och stor kram till dig.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 839
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Jag slipper nog utmärkelsen, inte så många gillanden, och skulle ogillanden finnas skulle en del tryckt ogilla väldigt mycket på mina inlägg:)
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Jag slipper nog utmärkelsen, inte så många gillanden, och skulle ogillanden finnas skulle en del tryckt ogilla väldigt mycket på mina inlägg:)

Ohoj,vad blygsam man är.:rolleyes:
Tror att många diggar(dig) och uppskattar dina inlägg här ,ink mig.
Skriver inte så mycket själv,men lusläser allt här.;)✌✌
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 130
Poäng
3 907
Jag slipper nog utmärkelsen, inte så många gillanden, och skulle ogillanden finnas skulle en del tryckt ogilla väldigt mycket på mina inlägg:)

Jag blir den första till att hålla med Dig gällande de Du skriver... Många ”ogillanden” från mig om de bara hade gått... :D:p:D ho ho ho !!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp