• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Återfall spel

Anders.D

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
9 November 2018
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
47
Poäng
147
Återföll in i spelandet efter något år som spelfri! Otrolig ångest. Men slutade efter att jag hade bränt 3000. Spärrade mig direkt efter på sidan (utan svensk licens). Jag kollade på transaktionerna på mitt revolut-konto och insåg att jag kunde ångra transaktionerna. Sagt och gjort, pengarna tillbaka samma sekund. Satte över dessa kvickt till mitt vanliga bankkonto.

Första gången det inte har kostat mig något med ett återfall.


God jul kompisar
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Hartappatallt

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
28 September 2021
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Hej! Hur gjorde du för att ångra transaktionerna? Gjort exakt likadant idag tyvärr.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Återföll in i spelandet efter något år som spelfri! Otrolig ångest. Men slutade efter att jag hade bränt 3000. Spärrade mig direkt efter på sidan (utan svensk licens). Jag kollade på transaktionerna på mitt revolut-konto och insåg att jag kunde ångra transaktionerna. Sagt och gjort, pengarna tillbaka samma sekund. Satte över dessa kvickt till mitt vanliga bankkonto.

Första gången det inte har kostat mig något med ett återfall.


God jul kompisar
Tja kompis! Tycker du ska skippa i att grubbla i det. Du har fortfarande kvar allt du har ett år spelfri eller hur? Låt inte det där tyngs ner dig nu. Ett återfall en dag en gång på en dag av 365 dagar det är ingenting.

jag villl istället beröms dig för att du så snabbt insåg dina fel. Du lärde dig en läxa av ditt snabba misstag. Det tycker jag är grymt och väldigt starkt. Du kan alltid prova vad det var som "trigga" dig till just att ta ett återfall denan gång. Sen jobba vidare på det. Som sagt grymt att du sluta direkt och insåg dina fel! Alla återfall för intr bara dåliga saker med sig❤️
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
333
Poäng
497
Ett steg bakåt betyder inte du är tillbaks på ruta ett, påminn dig om hur länge du varit ifrån spel, och fortsätt. Ha som mål att bli kvitt helt, men acceptera att det kan komma ibland dagar där man är svag, det betyder inte och tolka det inte som du är tillbaks på ruta ett, det är faktiskt bra lärdomar av dessa ´´setbacks´´.

Lycka till!
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Men transaktionerna kommer ju att återställas, så då blir du betalningsskyldig ändå
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 271
Mottagna reaktioner
677
Poäng
637
Om du spelade för pengarna så kan du väl inte avbryta transaktionen? Kanske i praktiken men de lär ju ändå dra pengarna på ett eller annat sätt. Om det var så att transaktionen inte hann genomföras och du avbröt innan du hann spela så är det ju ingen skada skedd. Bra att du spärrade dig!
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Jag kan bara säga man får blicka framåt,,,,,jag tog återfall i feb i år o har kört all in tills förra månaden 400000 sen feb o nu är det dax o vakna men det är aldrig försent ,,,,,berättat allt för min sambo som redan kännt att det va något fel men som vill jag söker hjälp så känns skönt när man pratar ut
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp