Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ökad hyra med 3000 kr under skuldsanering.

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Meddelanden
1 509
Mottagna reaktioner
443
Poäng
637
Räcker det med att ringa KFM och meddela el måste hela saneringen omprövas? Sambon flytter till eget boende i närheten. Hur påverkar det mig och hur fort får man mindre summa att betala till KFM när ens hyra ökat? Min inkomst har inte öka nämvärt under mina första 3 år på sanerimgen.
Om dom omprövar för ökad boendkostnad, tittar dom i bankkontot och på andra saker som riskerar hela min sanering? Varit sen med inbetalnimgarna vissa månader och en del speltransaktioner pp bankkontot vilket inte är olagligt men kan dom tycka jag borde straffas mer med löneutmätning igen plötsligt?

Hej. Har ingen koll på om konton kollas. Men killgissar att så inte är fallet.
Ompröva är det som gäller.
Sitter själv i en liten konstig sits. Har precis fått skuldsanering och måste flytta. Vilket skulle öka min boendekostnad ca 2000-3500:-
Vet inte ens om det är möjligt att omprova i ett sånt tidigt skede i skuldsaneringen. Suck...

Räcker det med att ringa KFM och meddela el måste hela saneringen omprövas? Sambon flytter till eget boende i närheten. Hur påverkar det mig och hur fort får man mindre summa att betala till KFM när ens hyra ökat? Min inkomst har inte öka nämvärt under mina första 3 år på sanerimgen.
Om dom omprövar för ökad boendkostnad, tittar dom i bankkontot och på andra saker som riskerar hela min sanering? Varit sen med inbetalnimgarna vissa månader och en del speltransaktioner pp bankkontot vilket inte är olagligt men kan dom tycka jag borde straffas mer med löneutmätning igen plötsligt?
Du måste väl skicka in en omprövning där du redogör för hela förändringen, dvs hyran och att du inte längre är sambo, vilket borde ändra dina siffror ganska mycket. De tittar inte i transaktionerna. Vet ej hur sena inbetalningar påverkar. Har du betalat ikapp? Handläggningstiderna är ju några månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp