Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

är GE money bank smidiga?

Hej

När man söker ett lån hos GE money bank, brukar de hålla på att man ska ringa en massa fram och tillbaka, eller räcker det med att man fyller i formuläret och får sitt svar och sedan lånehandlingarna hem?

Hur har Era erfarenheter varit med GE när ni tagit lån, massa kontroll frågor, snäva krediter och så vidare.

Skriv gärna Era erfarenheter.

Hej

När man söker ett lån hos GE money bank, brukar de hålla på att man ska ringa en massa fram och tillbaka, eller räcker det med att man fyller i formuläret och får sitt svar och sedan lånehandlingarna hem?

Hur har Era erfarenheter varit med GE när ni tagit lån, massa kontroll frågor, snäva krediter och så vidare.

Skriv gärna Era erfarenheter.

Brukar gå snabbt och smidigt!

Jag har många förfrågningar men bara en kredit på 8500kr, årsinkomst 2012 ,317000kr , underskott 22000kr

Glömde skriva att jag tänkte ansöka om 35000kr, är dom svåra att bevilja lån med många ff

Ge money

Ja, ge money bank är hårda när man har många förfrågningar. jag har själv lån hos dom idag, som jag sökte om att utöka för att samla övriga lån hos samma bank. men det gick inte pga mina många förfrågningar.

hur lång tid

Efter man fått lån hos GE, hur lång tid tog det för Er innan skuldebrevet kom för underskrift?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp