• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

återbetalning från KFM

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 667
Mottagna reaktioner
1 695
Poäng
1 177
Stackars KFM jag nästan terroriserade dem förra veckan... men idag fick jag (trippla) mail om att pengarna återbetalats så de borde komma in imorgon.Har haft lite oplanerade omkostnader så de är väl till pass nu.
Hoppas min inledande går över juni så jag får behålla den lönen med .
Förresten såg att du fick inledande i december, blir du beviljad lär det bli mars/april tippar jag på. Väntetiden är inte så lång efter inledande om ingen motsäger sig vill säga :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Idiotfru

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
5 Juni 2017
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
74
Poäng
207
Hej nej det kanske går så fort. När man har inledande så vet man ju, det är ju inför beslutet det blir nervöst . Min handläggare (fantastisk kvinna) säger att allt ser bra ut och att det blir sanering om inget oplanerat dyker upp som okända skulder och nya (ingen risk!!!). Men jag vill se det i poit först.... har ju inte fått betalplanen än heller och vet inte hur företagen kommer att svara.
Inga pengar inne på kontot än iaf. KFM kanske måste trycka dem först . Sliter ut bankdosan med alla inloggningar
 

Idiotfru

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
5 Juni 2017
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
74
Poäng
207
Tänkte bara säga att pengarna kom in sent onsdag och idag fick jag brev från kfm där det stod att de betalt ut beloppet. Underbart att få ett adresserat till betalningsmottagare från dem :D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp