Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

2-3 större blancolån utan låneförmedlare

Hej! Har tänkt söka 2-3 större blancolån direkt hos bankerna och INTE via låneförmedlare.

UC-Score är 0.1, inkomst under föregående år var 335.000 SEK och 28.000/mån brutto.

Har tänkt söka på Bank Norwegian, Komplett Bank och Santander - Men undrar vilka de "lättaste" bankerna att få godkänt av? Helst utan komplikationer och kompletteringar, vill gärna att processen ska gå smidigt till.

Vill inte söka genom låneförmedlarna pga bekanta som jobbar på samtliga förmedlingsbolag och inte vill ge dem insyn i min privatekonomi.

Vilka belopp bör jag söka? 300Tsek x 3 eller mer/mindre? Allt på samma dag, eller sprida ut sökningarna? Tack på förhand!

Hej!

Jag sökte 330K via advisa sommaren 2018 och fick då Forex. det gick hur smidigt som helst. Hade då 0.9% och många krediter att lösa. Behövde inte komplettera något.

Sökte våren 2019 via Advisa igen på 300K men då med 5,8% i betyg. Fick några förslag och tog Remember. Även där gick allt smidigt till och där kan du ju även får förslag om högre lån än det du söker om. Så Remember känns som ett väldigt bra alternativ för din del. Kanske söka 300K och har du tur kan du får 350-450K där.

MVH

Hej!

Jag sökte 330K via advisa sommaren 2018 och fick då Forex. det gick hur smidigt som helst. Hade då 0.9% och många krediter att lösa. Behövde inte komplettera något.

Sökte våren 2019 via Advisa igen på 300K men då med 5,8% i betyg. Fick några förslag och tog Remember. Även där gick allt smidigt till och där kan du ju även får förslag om högre lån än det du söker om. Så Remember känns som ett väldigt bra alternativ för din del. Kanske söka 300K och har du tur kan du får 350-450K där.

MVH
Tack för snabbt svar! Var bägge krediterna utan komplettering? Känns väldigt olustigt om de skulle få för sig att t.ex. ringa upp min arbetsgivare eller dylikt. Om man väljer ett högre lån på Remember, syns det om man skall bifoga kompletteringar osv?

Sedan om jag söker t.ex. 2-3 UC på en dag, kommer den första UC:n att uppdateras efter de andra sökningarna till en sämre score hos bank nr 1?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp