Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?

Det lär ju dock ändras efter föräldraledigheten :) Boendekostnaden delas ju upp baserat på inkomster om inte din sanering är klar innan hon börjar jobba igen dv
Njaa bror på vad du menar.

så det vi har kommit överrens om är att idag får jag behålla alla pengar som går till mitt bolån (Ränta och amortering) och sedan betalar jag 80% av avgiften.

-när hon väl börjar jobba kommer vi endast dela på avgiften! :) och jag får fortfarande behålla pengar för mina lån! vilket var det jag verkligen ville. och det kommer underlätta så sjukt mycket för oss!! :)

På 5 år som jag haft skuldsanering nu så har min månadslön ökat 7000kr sen inledande ,har aldrig gjort några omprövningar bara låtit det vara. om 2 veckor är jag klar med min sanering 31 aug ,räknar ner dagarna nu. ca 50% av skulderna skrivs av. När jag sökte första gången fick jag ingen sanering, fick vänta 8 månader mellan sökte ,då gick den igenom.
Får inte alla som har skuldsanering helt avskriva skulder efter 5 år? Alltså dom räknas som avslutade

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp