Hur lång betalplan fick du? Vad var dina skulder sammanlagt o har du barn? Vad tjänar du i månaden?Jag är ju precis i början av resan, fick igenom skuldsaneringen för bara en månad sedan..😄
Men med det fantastiska upplägget att tiden räknas av ifrån inledande så har redan 3 månader eller 5% av tiden passerats.
Känns som att det första året kommer gå fort, just nu svävar jag fortfarande på moln över känslan att veta att det finns ett slut! 😃
Juni är ju som bekant betalfri, det blir första gången på över 10år som jag inte kommer att lägga en enda krona på att betala på lån & krediter!
Den känslan är helt obeskrivlig! 🤩
5år, skulder på ca 1,3 miljoner, inga barn, ungefär 45 000kr,Hur lång betalplan fick du? Vad var dina skulder sammanlagt o har du barn? Vad tjänar du i månaden?
Vi har oxo ansökt om sanering o väntar på besked 😩
Enligt kronofogden.se är det just nu 3 månaders väntetid för omprövning så om du skickade i Maj så lär du nog inte få svar innan Augusti med tanke på att det även är semestertider nu.någon här som nydligen fått svar på omprövning... väntar svar från 6 Maj
Jag fick en bonus på 50.000 kr i Mars, skickade in mitten på April och fick besked idag, blev ingen ändring.någon här som nydligen fått svar på omprövning... väntar svar från 6 Maj