Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?

Detta är ju ifrån 2018 - 3 000 då och 3 000 nu är ju inte lika mycket pengar så väldigt vettigt om det nu kan korrigeras.

Jag menar till och med straffet för ringa stöld justerades i HD det här året.

13 månader kvar och 11 betalningar, känns som det aldrig tar slut.

Jag skickade in min i tisdags. Så fruktansvärt nervös och känns som en evighet innan man får veta. Skickade in min med hjälp av skuldrådgivaren. Har skulder på 600 000 hos kronofogden och ett gemensamt blanco lån med min man på 495 000. Enligt hennes beräkningar skulle det ta 10 år innan jag är skuldfri. Kan man hoppas på att bli beviljad tro? Vill så gärna att någon ska ge en hopp.

Samma här.
Betalfri månad har väl iofs alla med sanering :)
Jo så är det, alla har juni och december som betalfria - Brukar ha det som delmål/morot/belöning att ta sig till/räkna ner nästa betalfri månad eftersom det alltid är max 5 betalningar bort :). Mer motiverande än att räkna år och månader tills man är klar när det är ett bra tag kvar

Jo så är det, alla har juni och december som betalfria - Brukar ha det som delmål/morot/belöning att ta sig till/räkna ner nästa betalfri månad eftersom det alltid är max 5 betalningar bort :). Mer motiverande än att räkna år och månader tills man är klar när det är ett bra tag kvar
Precis så gör jag också, även om jag inte haft min sanering så länge så känns de enklare att ta sig igenom 8 perioder av 5 betalning / gång. Än att tänkta 40 betalningar och 4 år. 😁

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp