• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Agerat i panik behöver er hjälp!!

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Och mitt varmaste tips i din position är att INTE köpa prylar till ett visst pris för att sedan kränga dom till en bråkdel av priset... varför skulle någon vilja sälja AirPods till dig för ett skämtpris så du sen kan sälja dyrt? Ytterst få människor är såpass generösa
Jag fattade faktiskt ingenting av det där.
Jag nämnde Telia. Alltså ta ut varor som man delbetalar. Det är fan inte bästa grejen ever men det genererar iaf pengar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Jag fattade faktiskt ingenting av det där.
Jag nämnde Telia. Alltså ta ut varor som man delbetalar. Det är fan inte bästa grejen ever men det genererar iaf pengar.
Förlåt om jag missuppfattade dig, tolkade det som att du skulle köpa airpods och sen kränga. Sorry som sagt, my bad!
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Jag fattade faktiskt ingenting av det där.
Jag nämnde Telia. Alltså ta ut varor som man delbetalar. Det är fan inte bästa grejen ever men det genererar iaf pengar.
Och det var inte för att vara dryg, tvärtom, vill inte att du ekonomiskt hamnar ännu mer i skiten. That’s it!!! Lycka till!
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Och det var inte för att vara dryg, tvärtom, vill inte att du ekonomiskt hamnar ännu mer i skiten. That’s it!!! Lycka till!
Haha nej det är lugnt. Det är ju inte jag som behövde pengarna heller. Det var ju trådstartaren. Jag håller med. Dålig idé men ibland finns inga alternativ
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 871
Mottagna reaktioner
1 866
Poäng
1 277
Förlåt om jag missuppfattade dig, tolkade det som att du skulle köpa airpods och sen kränga. Sorry som sagt, my bad!
Fast det var ju just det som avses. Köpa dem på avbetalning och sedan sälja dem. Kvar står man med avbetalningen ett tag framåt men man får pengar i handen nu. Man skjuter problemet framåt och förlorar antagligen pengar på det med.
 

behöer er hjälp!!

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
8 Juni 2020
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Nej man köper dom på avbetalning via Telia. Finns en tråd om detta. Också dåligt förslag men är desperat just nu!
 

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 434
Mottagna reaktioner
1 000
Poäng
897
Har för mig det inte var ränta på köpen via Telia sett någon annan göra det, klart du gör förlust eftersom du inte kan sälja den för nypris.

men hjälper det dig i långa loppet så är man ju lite tvingad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp