Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Alla mina lån

Diskussion i 'Hjälp!' startad av Tessanki, 28 augusti 2018.

1. Kimsan72

Kimsan72 V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    912
    Trofépoäng:
    737

Ja, jag förstår det @Terry_ Ska ha stenkoll på vad som händer gällande skuldsaldot... Nä sweetie...det är en sällan skådad strid ström av brev från KF som inkommer mer eller mindre dagligen nu... Det är ju minst 3 brev per skuld som kommer från dom, så det blir ju en jäkla mängd... Min brevlåda uttryckligen KRAMPAR där hemma...

...men shit va jag hade hade kunnat ha de bra med en skuldsanering tack vare de 2 betalningsfria månaderna och med min lön. Det hade generat ca. 45tkr extra om året, som man hade kunnat fördela ut på de tuffare 10 månaderna...
    ...men jag ser inte lättvindigt på en sådan... Jag kan heller inte "skylla" på dåliga bostadsaffärer, skiljsmässa, missbruk eller sjukdom för min skuldsatthet... även då de var min kraschade underkäke som gjorde att jag i panik tog de sista SJUKA lånen som därmed satte spiken i kistan för mig... :(
    Tack liväl för Ditt engagemang :p:oops::rolleyes::p

Terry_ och Släpptallt gillar detta.
  2. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    1 548
    Trofépoäng:
    937
    Man behöver väl inte alltid att ha något att skylla på :) Din situation kanske är mer befogad än en skilsmässa?
    Man väljer ju faktiskt sin man själv ;) Eller fru.
    Märkväl - Jag har vid flertalet tillfällen här på forumet betonat att för mig är VARJE anledning lika acceptabel då ingen hamnar i detta läget medvetet speciellt om man hade vetat vilka förödande konsekvenser det för med sig.

Du har en skuld och budgetrådgivning på Bergsgatan, ganska nära konserthuset. Om jag hade varit du hade jag väntat 2-3 månader. Se om skulden minskar. Gör den inte det så har du klockren argumentation för saneringen!
    Likväl minskar skulden med ca 10-12.000 i månaden vilket jag tror så är det också bra för då kommer du bli skuldfri utan saneringsprocessen.
    Som jag ser det är det faktiskt win win utifrån förutsättningarna som råder!

Dela sidan