Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Amazon.de faktura - någon som provat?

• Trådstartare Trådstartare Amzn
  • Start datum Start datum
Är orden lagt och ligger under order och inte cancelled order så är de till högsta sannolikhet klart. Så hamna inte din beställning under cancelled order så kan du räkna med att de är klart och gick igenom. Kreditupplysningen görs i samband med att du knappar in ditt personnr och klickar dig vidare.
Hmm ofan. Det låter ju klart positivt. Då kan vi ju fastställa att skulder till Arvato och Gothia har noll betydelse.

Hmm ofan. Det låter ju klart positivt. Då kan vi ju fastställa att skulder till Arvato och Gothia har noll betydelse.
Det tycker jag inte vi kan fastställa än, mina ordrar blir cancelled efter 10 min, provar enn sista gång med en billigare vara

Det tycker jag inte vi kan fastställa än, mina ordrar blir cancelled efter 10 min, provar enn sista gång med en billigare vara
Nej man ska väl inte fastställa de förens man verkligen ser att produkten man beställt är påväg. Men blir den inte cancelled efter 0-10 min utan ligger kvar under order så är det högst troligt att de har gått igenom.

Nej man ska väl inte fastställa de förens man verkligen ser att produkten man beställt är påväg. Men blir den inte cancelled efter 0-10 min utan ligger kvar under order så är det högst troligt att de har gått igenom.

Exakt. Min sista order blev cancelled inom max 10 min.
På mig kunde man även se under account settings, your payment, view your monthly invoice själva skulden efter typ någon timme. Om det står där en summa så har det gått igenom.

På mig togs aldrig en upplysning.

Fast jag har verkligen jätteskulder hos båda. Och den har nu gått igenom.

Men det ser ut som att montly payment är inbetalning av hela beloppet som man handlat för förra månaden....Går knappast att dela upp

Ja, jag beställde först en IPhone 11 och det gick igenom. Har redan skickats. Sen beställde jag en till IPhone efter den första skickats iväg och även den gick igenom och har skickats.
Försökte sen beställa en till men fick direkt besked att beställningen annullerats. :/
Och har som sagt inkasso hos Gothia och även påminnelse hos Arvato. Samt en 2:a i Bisnode.
Har fått bekräftelse att det har skickats och kan även följa ordern. iPhone befinner sig i Polen Just nu 😛
Hur snabbt gick det från beställning till att den skickades?

En dag. Beställde en eftermiddag och fick besked via mejl dagen efter att den skickats. Du kan följa din order också under my orders.
Verkar som att min gått igenom. Beställde igår kväll vid 21. Den finns som skuld under mina payments. Tack för svar!

Verkar som att min gått igenom. Beställde igår kväll vid 21. Den finns som skuld under mina payments. Tack för svar!

Ja! :) om den finns som skuld under payments så har det gått igenom. Så var det för mig med. Den tredje beställningen som nekades efter 10 min kom aldrig in som skuld.

hmm undra var det lägsta är som delbetalning har köpt en laptop för 3000 euro och den gick igenom också.

Ni som har kollat runt på sajten, hur är priserna jämfört med svenska butiker? Eller har de mkt sånt som inte finns i Sverige?

Fick min iphone nu, men på fakturan står ju att hela beloppet ska betalas till 12 juli?

Verkar inte vara någon avbetalning

Fick min iphone nu, men på fakturan står ju att hela beloppet ska betalas till 12 juli?

Verkar inte vara någon avbetalning
Är det arvato som har hand om fakturan? Om man ej betalar den undra vilket inkasso dom kör med

Modigt av dem att erbjuda faktura. Undrar om det gäller för alla länder i Europa och i så fall intressant att se hur det kommer att bli, om de allra flesta kommer att betala eller om det kommer att haverera och fakturabetalningen kommer att tas bort. Dock smart att samarbeta med Arvato för det blir lättare att driva in pengarna jämfört med utländska butiker som erbjuder faktura men inte har finansiell samarbetspartners i t ex Sverige

Alltså man ämnar väl ändå att betala dessa grejer eller?

Alltså man ämnar väl ändå att betala dessa grejer eller?

Jag ska sälja mina (hur jag nu ska lyckad med det vet jag inte :( )
Sen tänkte jag fråga Arvato om jag kan delbetala minsta summan. Borde väl gå? :/ läste att någon skrev här att man kunde?

:):):):)
Sen tänkte jag fråga Arvato om jag kan delbetala minsta summan. Borde väl gå? :/ läste att någon skrev här att man kunde?
Det är nog lugnt med försäljning. Däremot undrar jag om det blir så enkelt att delbetala. Men go for it! Hojta till om det funkar

"Unfortunately we were unable to successfully complete your payment via Monthly Invoice"

Iphone 11 Pro Max 256 GB Extra snabb leverans...avslag Iphone 11 Pro Max 64 GB normal leverans...OK! Den skickas. Fakturan betalas i slutet av juli...

Iphone 11 Pro Max 256 GB Extra snabb leverans...avslag Iphone 11 Pro Max 64 GB normal leverans...OK! Den skickas. Fakturan betalas i slutet av juli...

Att du nekas har med risk att göra, ofta godkänner man inte snabb leverans på kredit innan en kund betalat minst 1 gång

hur mycket ska du sälja dina för?

Hej!
Är det verkligen så smart att köpa där igenom om man inte kan avbetala?

speciellt om man har syftet att sälja den.

tex köp en Tele för 11.000 och sälja den för 8000:- och man måste ändå betala in dom 11.000 efter 30 dagar?

Ok lyssna noga alla, min fru har fått information från USA, inside information där folk som beställt varor från AMAZON och varorna har blivit ivägskickade behöver inte betala fakturan
Dels pga det som händer i USA. De har som sent som igår satt stopp på alla beställningar och skickar inte iväg något längre till folk.
Ni som fått varorna skickade har haft tur, min fru sa att jag inte ens behöver betala fakturan pga det som händer i USA.

Ok lyssna noga alla, min fru har fått information från USA, inside information där folk som beställt varor från AMAZON och varorna har blivit ivägskickade behöver inte betala fakturan
Dels pga det som händer i USA. De har som sent som igår satt stopp på alla beställningar och skickar inte iväg något längre till folk.
Ni som fått varorna skickade har haft tur, min fru sa att jag inte ens behöver betala fakturan pga det som händer i USA.
Det är ju bara att ge hopp till att folk ska slippa betala.
Var det inte arvato som hade hand om svenska fakturorna här? 99% på att dem kommer kräva pengar ifrån dig till slut.

Arvato står ju som kreditgivare till Amazon. Tror knappast man kommer undan.

Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 201350"]Arvato står ju som kreditgivare till Amazon. Tror knappast man kommer undan.
Du har rätt, arvato står för amazon, jag fick min upplysning där score står 7 på. Konstigt nog trots att ja har skulder till arvato.
Men finns det inget annat ställe som tar arvato?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp