• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Amazon.de faktura - någon som provat?

Boripped

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
19 September 2019
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Jag har köpt en dator på
Amazon.se så valde jag månadsfaktura med tron att de är delbetalning men nu märker jag att de hela summan som ska betalas??? Hur ska jag nu göra? Och kan jag skjuta på de till januari lönen på något sätt utan att få en anmärkning. Hur är arvato med anmärkning osv?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johand12

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
4 November 2020
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
13
Poäng
42
Kan gissa på att tusentals fått ut varor utan avsikt att betala. Undrar om det kommer polisanmälas?
 

johand12

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
4 November 2020
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
13
Poäng
42
Varför polisanmäls inte alla andra då som inte betalar klarna mm ? Faktiskt samma sak !
Deras system hade ju en bugg med kreditupplysningen som gjorde att personer med 0 i inkomst och skuldsaldo fick ut varor utan avsikt att betala(bara att läsa denna tråd så förstår man). Jag tror det rör sig om flera miljoner, svider nog för amazon..
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Deras system hade ju en bugg med kreditupplysningen som gjorde att personer med 0 i inkomst och skuldsaldo fick ut varor utan avsikt att betala(bara att läsa denna tråd så förstår man). Jag tror det rör sig om flera miljoner, svider nog för amazon..
Var står den informationen? Aldrig hört talas om nån bugg. Däremot att dom godtar rätt kassa förutsättningar.
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Deras system hade ju en bugg med kreditupplysningen som gjorde att personer med 0 i inkomst och skuldsaldo fick ut varor utan avsikt att betala(bara att läsa denna tråd så förstår man). Jag tror det rör sig om flera miljoner, svider nog för amazon..
Jag godkändes inte med skuldsaldo och anmärkningar !
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Om man gör 3 olika köp samma tar de upplysning 3 ggr då ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp