Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Amazon.de faktura - någon som provat?

• Trådstartare Trådstartare Amzn
  • Start datum Start datum
beställer ni från sveriges amazon eller från utlandet?

beställer ni från sveriges amazon eller från utlandet?
Beställde från Tyska Amazon först och nu sist så beställde jag ett skal samt en mobil hållare för bilen genom Svenska Amazon. Beställde skalet 21 på kvällen och nästa dag så låg det i brevlådan. Mobilhållaren tar någon dag extra med tanke på helg.

Beställde från Tyska Amazon först och nu sist så beställde jag ett skal samt en mobil hållare för bilen genom Svenska Amazon. Beställde skalet 21 på kvällen och nästa dag så låg det i brevlådan. Mobilhållaren tar någon dag extra med tanke på helg.
brukar ni oftast få avslag direkt, har liksom beställt grejer från Sverige, ligger fortfarande under behandling, men aj tänkte , brukar de ej vara snabba med att ge avslag ifall de ej går igenOM ?eller är jag helt ute o cyklar?

brukar ni oftast få avslag direkt, har liksom beställt grejer från Sverige, ligger fortfarande under behandling, men aj tänkte , brukar de ej vara snabba med att ge avslag ifall de ej går igenOM ?eller är jag helt ute o cyklar?

tåden har gått över till beställningar från sverige sedan amazon .se öppnades. beställningar från tyska amzon nekades för mig men från sverige fick jag mina saker på 3 dagar

De har spärrat nu.
Inga beställningar kommer ens upp på sidan. Så verkar som de äntligem upptäckt problemet med att godkänna ordrar utan kreditkontroller. Roligt att de skriver autogiro. Hahaha

Vi har annullerat din beställning. Vi vidtog denna åtgärd eftersom det för närvarande inte är möjligt att använda autogiro som betalningsmetod.

Använd ett kreditkort som betalningsmetod för att göra en ny beställning.

De har spärrat nu.
Inga beställningar kommer ens upp på sidan. Så verkar som de äntligem upptäckt problemet med att godkänna ordrar utan kreditkontroller. Roligt att de skriver autogiro. Hahaha

Vi har annullerat din beställning. Vi vidtog denna åtgärd eftersom det för närvarande inte är möjligt att använda autogiro som betalningsmetod.

Använd ett kreditkort som betalningsmetod för att göra en ny beställning.

Var ändå alltid första som gick igenom och resten alltid nobben. Bra att de stängt möjligheten. Frågan är om något inkassobolag kommer vilja köpa din framtida skuld på 26 000 kr inkl 25% dröjsmålsränta när du har så pass mycket skulder som 1 300 000 kr. Sök skuldsanering omgående.

Ska hela fakturan betalas med en gång eller kan man delbetala?

Ni som fått saker levererade från Amazon , låg det något kvitto i lådan när den kom ? :)

Det var iofs från svenska men jag beställde för enbart 300kr och fick även med i paketet ett giftcard på Amazon för $10. :facejoy:

Sambon beställde från svenska med :) vet du var man hittar kvittot ? :)

Fick inget kvitto faktiskt, det verkar även som att själva beställningen var gjord i flera steg via flera leverantörer. När jag skulle kolla fakturan stod de att jag kan välja att "beställa" fakturan av XXXX eller XXIII t.ex. Dock när jag tröck på valda betalningssättet för själva beställningen kom jag vidare till Bankgironummer och OCR, fallningsdag etc. för Arvato. :)

Fick inget kvitto faktiskt, det verkar även som att själva beställningen var gjord i flera steg via flera leverantörer. När jag skulle kolla fakturan stod de att jag kan välja att "beställa" fakturan av XXXX eller XXIII t.ex. Dock när jag tröck på valda betalningssättet för själva beställningen kom jag vidare till Bankgironummer och OCR, fallningsdag etc. för Arvato. :)
Hittade fakturan nu som verkar även vara kvittot :)

du har till den 15 i varje månad att slut betala räkningen.

Ser att jag har 15 dec nu som förfallodag, lär väl inte gå till inkasso i december oavsett, eller hur snabba är Arvato med det?
Ja du tror dom är rätt så snabba , min hallon abonnemang gick till arvato först och sen Gothia ! Gick relativt snabbt :)

Ja du tror dom är rätt så snabba , min hallon abonnemang gick till arvato först och sen Gothia ! Gick relativt snabbt :)
Ok! Snabbt som att det tog ett par veckor alltså? Men Gothia låter som de är resonabla då med andra ord. Får nog gå på det...

Ok! Snabbt som att det tog ett par veckor alltså? Men Gothia låter som de är resonabla då med andra ord. Får nog gå på det...
Ja betalplan tror jag absolut du kommer få :) veckor vet i tusan , men kanske nån vecka där innan inkasso

Jag har köpt en dator på
Amazon.se så valde jag månadsfaktura med tron att de är delbetalning men nu märker jag att de hela summan som ska betalas??? Hur ska jag nu göra? Och kan jag skjuta på de till januari lönen på något sätt utan att få en anmärkning. Hur är arvato med anmärkning osv?

Jag har köpt en dator på
Amazon.se så valde jag månadsfaktura med tron att de är delbetalning men nu märker jag att de hela summan som ska betalas??? Hur ska jag nu göra? Och kan jag skjuta på de till januari lönen på något sätt utan att få en anmärkning. Hur är arvato med anmärkning osv?
Alltså en anmärkning hinner du inte direkt få på en månad. Det kommer inte hända allt för mycket tills dess. Det läggs väl på en liten summa men mer än så har jag svårt att se.

Jag har köpt en dator på

Kan gissa på att tusentals fått ut varor utan avsikt att betala. Undrar om det kommer polisanmälas?

Varför polisanmäls inte alla andra då som inte betalar klarna mm ? Faktiskt samma sak !
Deras system hade ju en bugg med kreditupplysningen som gjorde att personer med 0 i inkomst och skuldsaldo fick ut varor utan avsikt att betala(bara att läsa denna tråd så förstår man). Jag tror det rör sig om flera miljoner, svider nog för amazon..

Deras system hade ju en bugg med kreditupplysningen som gjorde att personer med 0 i inkomst och skuldsaldo fick ut varor utan avsikt att betala(bara att läsa denna tråd så förstår man). Jag tror det rör sig om flera miljoner, svider nog för amazon..
Var står den informationen? Aldrig hört talas om nån bugg. Däremot att dom godtar rätt kassa förutsättningar.

Jag godkändes inte med skuldsaldo och anmärkningar !

Om man gör 3 olika köp samma tar de upplysning 3 ggr då ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp