Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

anmärkning från Radiotjänst

Jag har haft en avbetalningsplan hos de ! Den 5.1 har jag betalt från mitt konto 214kr och precis den 5.1 har de skickat det vidare till KFM. Konstigt är att de har inte inbokat den summa. Finns inte !

Men då kan du begära rättelse efteråt om de gjort fel. Betalade du för sent?

Titta på ditt konto att betalningen gått rätt och logga in på radiotjänst för att se om betalningen kommit fram.

Jag har betalt för sent men jag har användert ocr vilken finns på faktura. Den andra pengar från min andra avbetalningsplan har jag oxå betalt den 5.1 , den finns reg.hos radiotjänst.
Men inte den faktura vilken gick till KFM
De har reg Amnärkning den 14.1 ändå de har skickat allt vidare den 5.1
Ingen skuldsaldo den 9.1

Min sista anmärkning gick borta från UC Augusti 2012 ( radiotjänst !)
Påverka det ??

Nu har jag betalt 1401kr till KFM. Anmärkning tog de borta. Men det stå en skuldsaldå från 1401 kr hos KFM kvar. Varför stå det kvar om jag har betalt faktura ??
Någon vet det ??

Nu har jag betalt 1401kr till KFM. Anmärkning tog de borta. Men det stå en skuldsaldå från 1401 kr hos KFM kvar. Varför stå det kvar om jag har betalt faktura ??
Någon vet det ??

Anmärkningar uppdateras 5 gånger/vecka medan skuldsaldot uppdateras 1 gång/vecka. Så vänta till nästa vecka så är även skuldsaldot borta.

Var försiktig med nu att inte dra på mig nya anmärkningar eftersom den är sekretessbelagd. Jag har samma sak :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp