1. Zmarta - Forumets favorit 2. Lendo - Ett bra alternativ 3. Brixo Privatlån - Ingen UC 4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande 5. Klaralån - Lån utan UC 6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande 7. Lumify - Lån utan UC 8. Kredio - Lån utan UC 9. Ferratum - Lån utan UC 10. Brixo - Lån utan UC 11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har haft en avbetalningsplan hos de ! Den 5.1 har jag betalt från mitt konto 214kr och precis den 5.1 har de skickat det vidare till KFM. Konstigt är att de har inte inbokat den summa. Finns inte !
Jag har betalt för sent men jag har användert ocr vilken finns på faktura. Den andra pengar från min andra avbetalningsplan har jag oxå betalt den 5.1 , den finns reg.hos radiotjänst.
Men inte den faktura vilken gick till KFM
De har reg Amnärkning den 14.1 ändå de har skickat allt vidare den 5.1
Ingen skuldsaldo den 9.1
Nu har jag betalt 1401kr till KFM. Anmärkning tog de borta. Men det stå en skuldsaldå från 1401 kr hos KFM kvar. Varför stå det kvar om jag har betalt faktura ??
Någon vet det ??
Nu har jag betalt 1401kr till KFM. Anmärkning tog de borta. Men det stå en skuldsaldå från 1401 kr hos KFM kvar. Varför stå det kvar om jag har betalt faktura ??
Någon vet det ??