• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Anmärkning redan vid inkasso?

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Lånar tråden lite. Har ju som sagt släppt alla lån nu och många har hamnat hos inkasso redan. Dock fick jag ett rekat brev från Prioritet Finans idag på posten. Vad kan detta vara och varför skickar dom rekat?

En uppsägning eller något annat dom villa ha dokumenterat att du faktiskt tagit emot om det ska bli diskussioner om preskription senare.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 265
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Lånar tråden lite. Har ju som sagt släppt alla lån nu och många har hamnat hos inkasso redan. Dock fick jag ett rekat brev från Prioritet Finans idag på posten. Vad kan detta vara och varför skickar dom rekat?

För att veta att du har tagit del utav det?
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 950
Mottagna reaktioner
6 139
Poäng
3 907
Lånar tråden lite. Har ju som sagt släppt alla lån nu och många har hamnat hos inkasso redan. Dock fick jag ett rekat brev från Prioritet Finans idag på posten. Vad kan detta vara och varför skickar dom rekat?

Absolut en uppsägning gällande lånet/krediten. Jag fick ett par sådana förra sommaren... Ville bara sjunka genom jorden när jag hämtade ut breven, för det stod ju klart och tydligt vem avsändaren var... :(
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
896
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Absolut en uppsägning gällande lånet/krediten. Jag fick ett par sådana förra sommaren... Ville bara sjunka genom jorden när jag hämtade ut breven, för det stod ju klart och tydligt vem avsändaren var... :(

Ouff ja det står tydligt ja. Jobbigt att dom kommer till affären man är stammis i också. Tack för infon!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp