Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ansöka om ett mindre lån till jämkningen kommer i augusti

Har ansökt om skattejämkning då jag har väldigt höga räntekostnader 169.000 och en inkomst på 256.000 men tills de pengarna kommer från augusti behöver jag ta ett mindre smslån på 2000-3000 kronor med en kreditvärdighet som är medel. Jag vill heller inte att den ska påverka min score så jag vill inte att den ska synas. Vad har ni att föreslå? Har haft tidigare i våras hos Easycredit och Smskredit då de tar Creditsafe om jag inte minns fel. Har förstått att det inte är så bra att ta ett lån där Bisnode tar upplysningen stämmer det? Jag är öppen för alla förslag på lån som ni tror jag kan få och som inte är krångliga.

Fattar inte ett skit vad du menar med ditt inlägg.

Vill ha förslag på ett lån på 2000-3000 där de tar Creditsafe så inte mina förfrågningar syns till jag får ut mer pengar per månad med skattejämkning.

Har redan Vivus och får inte Viaconto då det legat hos inkasso och de vill att jag ska vänta några månader innan jag söker på nytt men jag behöver ett lån i juli.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp