Hej! Har följt detta forum länge nu och uppskattar er alla så otroligt mycket! Jag har suttit fast i skuldträsket i några år nu men börjar se ljuset i tunneln! Blir sakta men säkert av med skulder och har äntligen fått heltidsjobb. Men nu till mitt problem. Jag har fortfarande några krediter kvar och är helt utan inkomst innan jag för lön i slutet av oktober. Har löst det mesta men Anyfin har inte möjlighet att hjälpa mig och misstänker att det kommer gå till inkasso.
Vet någon vad dom har för inkassobolag? Har sökt över hela detta forumet men är antingen dålig på att leta eller så står det ingenstans. Vill helst inte ta lån (SMS, blanco, privat - u name it) för att lösa den krediten men om dom har ett riktigt dåligt inkassobolag så kanske det är värt att försöka hitta pengarna i alla fall.
All hjälp uppskattas
Vet någon vad dom har för inkassobolag? Har sökt över hela detta forumet men är antingen dålig på att leta eller så står det ingenstans. Vill helst inte ta lån (SMS, blanco, privat - u name it) för att lösa den krediten men om dom har ett riktigt dåligt inkassobolag så kanske det är värt att försöka hitta pengarna i alla fall.
All hjälp uppskattas