1. Zmarta - Forumets favorit 2. Lendo - Ett bra alternativ 3. Brixo Privatlån - Ingen UC 4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande 5. Klaralån - Lån utan UC 6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande 7. Lumify - Lån utan UC 8. Kredio - Lån utan UC 9. Ferratum - Lån utan UC 10. Brixo - Lån utan UC 11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har Tele2 och det hände ofta tidigare att jag inte kunde betala abonnemangen i tid och då stängdes de ner ca 18 dagar efter förfallodatum.
Öppnades igen när jag betalat.
Jag kunde få avbetalningsplan så att beloppet jag var skyldig delades på 2-3 månader men jag tackade aldrig ja till det eftersom då kommer abonnemangen att vara stängda tills sista kronan är betald.
Sen lärde jag mig att alltid ringa nån dag innan fakturan förfaller och be om att de flyttar förfallodatum fram till nästa lön kommer och så har jag gjort många ggr.