Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avbetalning, så snabbyt som möjligt

Hej
Jag har dessa lån
Kommunal 7000 .betalar 400 i mån
Halens 36000 betalar 2000 kr
Trustbuddy 10200 betalar 1000 kr
Ellos 9000 betalar 421
Tusenlappen 2000 kr totalt
Monetti 5000 .betalar 2000 i mån
Cashbuddy 24800..800 i mån
Bank norw .34800 betalar 600 kr
Nätlån 5500 avb på 600 i mån
Primal capital 5000 ..200 i mån
Privatlån ca 80 000..betalar 2000 i mån
Hyra ca 3000
Klarna 6000..betalar 2500

Tjänar ca 20 000 i mån...
Hur gör jag för att bli av med lån snabbt o betala så lite ränta som möjligt.?
Jag har nu 2 anmärkning och ca 16 ff..omöjligt med att få samlingslån...
Tacksam för alla tips ja kan få?

ojoj! Det snabbaste sättet (med tanke på att du inte kan få ett samlingslån och betala tillbaka allt) är väl att först och främst förhandla med långivarna att betala mindre per månad! Om du lyckas halvera det du betalar idag så får du lite extra utrymme att betala mer på det eller de lån som har absolut högst ränta? Amorterar du mer på de så kommer du att betala mindre i ränta.

Andra alternativet är att du betalar av de minsta lånen först, men jag skulle valt alternativ 1.

Det jag brukar göra nu..Det är iof ganska dumt..men jag tar lån från förskottslön på 6000 kr..kostar 800 ..då får ja 5000 kr extra att betala på lånen.jag gör det varje månad..Men det jag undrar nu är om ja ska satsa på att betala av på halens/cash2you lånet på 36000 kr..Det är 1200 kr i ränta..eller satsa på att bli av med de mindre lånen först som är med mindre ränta?.

Det jag brukar göra nu..Det är iof ganska dumt..men jag tar lån från förskottslön på 6000 kr..kostar 800 ..då får ja 5000 kr extra att betala på lånen.jag gör det varje månad..Men det jag undrar nu är om ja ska satsa på att betala av på halens/cash2you lånet på 36000 kr..Det är 1200 kr i ränta..eller satsa på att bli av med de mindre lånen först som är med mindre ränta?.
Satsa på att betala de minsta skulderna först, så du blir av med dem och får mer pengar att betala av på de större skulderna.

Jag skulle satsat på halens och cashbuddy som har högsta räntan!
Det bästa vore om du kan klara av avbetalningarna utan att låna extra från Förskottslön, det blir dyrare för dig i längden men går det inte så går det inte!

Tror det moment 22 oavsett. tacksåmycket för alla svar

Kan man ha lån hos kommunal?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp