Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avbetalningsplan hos Vivus inkasso

Både min och sambons krediter blev uppsagda av vivus nu med möjlighet att betala förfallet belopp innan KF. Hur stor är chansen att man får låna pengarna direkt igen om man betalar hela beloppet, dvs 17k vardera?

Både min och sambons krediter blev uppsagda av vivus nu med möjlighet att betala förfallet belopp innan KF. Hur stor är chansen att man får låna pengarna direkt igen om man betalar hela beloppet, dvs 17k vardera?
Det tror jag absolut ni kommer få göra , hade dock undvikit att låna från dom. Dom är nog dom värsta på marknaden tycker jag

jag hade försökt att få en räntefri avbetalningsplan ...för hade hållit på att förlänga och det var mitt tredje försök då fick jag det...tror jag fick 2000 kr mån hos dom och 3000 kr hos onea med räntefritt...gäller att jaga dom !

jag hade försökt att få en räntefri avbetalningsplan ...för hade hållit på att förlänga och det var mitt tredje försök då fick jag det...tror jag fick 2000 kr mån hos dom och 3000 kr hos onea med räntefritt...gäller att jaga dom !

Förlängde nu istället. Om allt går som det ska med vårt bolån kan vi betala av hela krediterna i slutet av mars. Om inte får jag försöka med räntefri avbetalningsplan som du fått eller släppa det helt.

Skulden har ännu inte gått vidare till Gothia (eller KFM) men de tog en creditsafe igår så något verkar vara på gång.

Hur har det gått ? Gick det till Gothia ?
Fick låna en summa pengar av min mor så jag betalade av vivus-skulden i sin helhet idag plus några andra lån och inkassoärenden. Det hann aldrig gå vidare.
Några minuter efter inbetalning fick jag mail om att lånet var avslutat och att jag var välkommen att låna igen. Skulle inte tro det. Nu ska jag göra allt för att få bort skulderna. Kommer ta tid och kommer bli väldigt tufft men för första gången på flera år har jag nu lånekostnader som inte är högre än månadsinkomsten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp