Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avdrag skuldsanering

Hej
Jag har fått inledande till skuldsanering idag efter långtid med utmätning. Jag pendlar långt till jobb varje dag, har ca 6000 i bensinkonstnader.
Detta har kfm tagit med som höjd i min utmätning, dvs jag får behålla dessa pengar så jag kan komma till jobbet.
Hur gör de nu när jag ska påbörja skuldsanering, räknar man med samma belopp då jag hört att man får behålla en del av skattepengarna när man har skuldsanering.
Dvs får jag inte behålla de 6000 att tanka för då jag ändå får behålla pengarna (en del, inte de första 11000) eller hur funkar det??
Tacksam om någon har något svar

Ha
Hej
Jag har fått inledande till skuldsanering idag efter långtid med utmätning. Jag pendlar långt till jobb varje dag, har ca 6000 i bensinkonstnader.
Detta har kfm tagit med som höjd i min utmätning, dvs jag får behålla dessa pengar så jag kan komma till jobbet.
Hur gör de nu när jag ska påbörja skuldsanering, räknar man med samma belopp då jag hört att man får behålla en del av skattepengarna när man har skuldsanering.
Dvs får jag inte behålla de 6000 att tanka för då jag ändå får behålla pengarna (en del, inte de första 11000) eller hur funkar det??
Har tyvärr inget svar på din fråga, men hur räknade de ut hur mkt du skulle få i ersättning för bensin? Har själv 2,5 mil till jobbet sammanlagt 5! Men har inte fattat hur de räknar ut det

Ha

Har tyvärr inget svar på din fråga, men hur räknade de ut hur mkt du skulle få i ersättning för bensin? Har själv 2,5 mil till jobbet sammanlagt 5! Men har inte fattat hur de räknar ut det

18.5x2.5x22x2 borde det bli 18.5 per mil. 22 dgr per månad och 2.5 mil åt varje håll

Skuldsanering borde ta hänsyn till det på samma sätt men du får behålla ev skatteåterbäring

Hej
När du sökte skuldsanering så uppgav du väll resekostnader ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp