• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Avslag lånelöfte swedbank

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Inte jag heller :) Ta det inte så hårt, rätt säker på att @Lasseman vet att jag driver lite (utan några som helst elaka avsikter :))
Nä då kompis, är helt lugn, så ingen fara :) Jag tror att jag har koll på de och dem men svarade Jenka ang "konstiga meningsbyggnader"
Det är väl känt att Lasseman inte står ut när de blir dem och dom och huller om buller, särskild dom dagar han har
ätit butter kaka.... blink blink ;):facejoy:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Inte jag heller :) Ta det inte så hårt, rätt säker på att @Lasseman vet att jag driver lite (utan några som helst elaka avsikter :))
Ingen fara
Jag noterar samma fenomen på sociala medier där dem som gärna skriver dem oftast har namn som tyder på att man är född i Sverige. Men men

Dem är inte dem som är dem dem. Dem är dem som är dem.
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Ingen fara
Jag noterar samma fenomen på sociala medier där dem som gärna skriver dem oftast har namn som tyder på att man är född i Sverige. Men men

Dem är inte dem som är dem dem. Dem är dem som är dem.
Härligt Lasseman :)
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 358
Mottagna reaktioner
794
Poäng
677
Man kan använda sig vi och oss för att avgöra om det skall vara dem eller de, inte 100% men funkar hyfsat.


Finns även med andra ord men jag tycker detta är lättast då vi och de hör ihop och har två bokstäver och oss och dem har tre.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Ingen fara
Jag noterar samma fenomen på sociala medier där dem som gärna skriver dem oftast har namn som tyder på att man är född i Sverige. Men men

Dem är inte dem som är dem dem. Dem är dem som är dem.
Du menar de som gärna skriver. De skriver till dem, dem skriver inte till dem.;)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Ingen fara
Jag noterar samma fenomen på sociala medier där dem som gärna skriver dem oftast har namn som tyder på att man är född i Sverige. Men men

Dem är inte dem som är dem dem. Dem är dem som är dem.
Man tar inte så hårt på grammatiken i den svenska skolan jämfört med andra länder. Inom en snar framtid så kommer alla under 30 att skriva dom
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
;)

Jag tror nog att jag kan skilja på dem! ;)
Har inte påstått ngt annat eller va? Du anmärkte på konstiga meningsbyggnader och jag sa att alla som skriver här inte har svenska som modersmål och därav kan det bli lite "konstigt" när man bildar meningar :)
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
528
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Har inte påstått ngt annat eller va? Du anmärkte på konstiga meningsbyggnader och jag sa att alla som skriver här inte har svenska som modersmål och därav kan det bli lite "konstigt" när man bildar meningar :)
Är invandrare men mitt namn änvänds I Sverige och andra länder .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp