Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslag på avslag..idé med cashbuddy? Annat

be om avbetalningsplan för alla dina sms-lån istället för att ta nya. Det löser inget att ta nya lån! Hör med Lendo om de hittar någon som vill lösa in dina dyra blancolån till ett större och billigare lån. Har du bra inkomst så har du en chans i alla fall. Och det är klart att du ska blanda in familjen - det är därför man har en familj. Bättre än löneutmätning!
Lycka till!

Jag tvivlar på att Lendo kan lägga om 600.000 i blanco lån kanske delar av dem men jag tror inte det gör någon större skillnad tyvärr.Om du inte kan skaffa någon som går i borgen blir det nog ganska svårt för dig.

Har verkligen mått så dåligt över detta, nästan kräkts, så i morse ringde jag lilla mamma, och får låna 30 000:-. Var dock inte ärlig med vad jag behöver dom till. Halva mitt problem är således löst. Räknade ut att jag behöver ytterligare 26000:- för att bli kvitt samtliga smslån. Ska försöka få till avbetalningsplaner på de resterande lånen, men om det inte går så får jag försöka hos Extrakredit eller kortlån. Och funkar inte det är jag väl snart inne i samma trasssligare elände igen..! Hoppas dock på att få min ena sadel såld snart, ca 9000:-, men det går trögt..!
Om jag tar mig ur detta ska jag på heder och samvete ALDRIG mera ta ett sms-lån!!

Har verkligen mått så dåligt över detta, nästan kräkts, så i morse ringde jag lilla mamma, och får låna 30 000:-. Var dock inte ärlig med vad jag behöver dom till. Halva mitt problem är således löst. Räknade ut att jag behöver ytterligare 26000:- för att bli kvitt samtliga smslån. Ska försöka få till avbetalningsplaner på de resterande lånen, men om det inte går så får jag försöka hos Extrakredit eller kortlån. Och funkar inte det är jag väl snart inne i samma trasssligare elände igen..! Hoppas dock på att få min ena sadel såld snart, ca 9000:-, men det går trögt..!
Om jag tar mig ur detta ska jag på heder och samvete ALDRIG mera ta ett sms-lån!!

Var ju bra resultat ändå. Grattis!!

Du nämde att du hade 12k hos ferratum. De har ju även ett pluslån på 15k som man kan låna paralellt med de andra med avb på uppåt året. Du kanske redan har provat den? Ingen UC allefall. Thorn/Leasy, provat där? ingen uc men rekommederar ingen att låna av de skojarna förrän man har det som sista utväg.

Du skrev att du var skyldig 50k, du har 30 nu och behöver ytterligare 26. Varför inte släppa dessa 26 till inkasso? Kolla upp här i forumet vilka bolag som är bäst när de gäller avbetalningsplan hos inkasso och släpp dem. Du kan säkert få avbetalning på 3-6 månader. 26k blir väl kanske 33 i inkasso och avbetalningsostnader på 4.5 månader är ca 5.700 i månaden. Funkar de? Du behöver nog inte börja betala av förrän 30 maj om du släpper. Tar väl några veckor innan de hamnar hos inkasso och du kommer nog inte behöva betala då förrän nästa månad och det är nästan alltid i månadskiftet efter lön när de handlar om avbet plan.

Stort Lycka till.. kör hårt. !! Vi är många som är där du är just nu!

"OBS! Gör inget dumt med de 30 du har nu, 30 är inte 50 men bättre än inget."

Ferratum plusloan finns inte längre de har pratat om att börja med det igen ev. i april men de kunde inte svara när.

Nuså har en STOR klump släppt från min mage! JAg får låna ytterligare 30000:- av mina fina föräldrar <3. Har dock inte varit ärlig med vad jag ska ha pengarna till :-o)) Men men, nu kan jag betala av ALLA mina sms-lån och det räcker även till senaste veterinärräkningen :-D. Mina föräldrar har ingen aning om mitt enorma skuldberg, dom skulle bara veta..
Nu får jag verkligen inte ta flera Sms-lån, kan man på något vis spärra sig hos de olika företagen? Så att dom nekar en lån i framtiden...?
Ska betala av 12000:-/månad på mina blancolån, det är vad jag klarar av, och då är jag föhoppningsvis skuldfri innan 2020 i alla fall!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp