Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avsluta kreditkort

Kan man avsluta kreditkort innan man har återbetalat hela krediten?

Går nog inte att avsluta en obetad kredit? den avslutas väl när den är fullbetald, avslutar du den i förväg misstänker jag att du kommer få en faktura för resterande kredit som är kvar att betala.

Jag har sagt upp flera stycken i förra veckan och hänvisat till att slutbetalning sker den här veckan.

Jag har avslutat mitt collector easyliving kreditkort, men kommer att betala varje månad ända tills att krediten är betald. Så när den är betald så kommer krediten att avslutas. Så det går att säga upp sin kredit. Dock så måste man ju fortsätta att betala tills krediten är klar och där efter avslutats krediten. Sen så är det väl kanske från bank till bank om man måste betala hela krediten eller att man bara fortsätter att betala bort månad för månad.

Man behöver nog inte betala hela krediten direkt hos någon kreditkortsgivare utan man fortsätter bara betala av i sin egen takt dock lägsta beloppet. Bra att säga upp krediten för då kan man inte använda kortet iaf och UC scoren förbättras när den ser en kredit minskas och inte utnyttjas varje månad. Så klipp korten! :D

Jag har kortkredit hos Swedbank. Där kan man avsluta krediten, men som en del har skrivit så betalar man tills allt är återbetalt och sen avslutas krediten. Problemet har ju varit att tidigare så har man kunnat flytta över från krediten till kontot så jag har aldrig kunnat betala bort. Så detta var ett bra sätt för mig att bli av med skiten.

Vilken summan måste ni betala varje månad ? Ungefär.

Samma som innan men brukar väl vara minst 5% av skulden ca....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp