Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avslutar min resa – skuldsanering och spelmissbruk bakom mig

Hej alla forummedlemmar!
Min tid som aktiv medlem på forumet har nått sitt slut. På sätt och vis lite sorgligt, men allt har sin tid och ekonomiskt känner jag att jag är "klar". Jag kom in här med ett spelmissbruk, en ekonomi i fritt fall och ett mående som var långt ifrån bra. Idag ligger spelmissbruket bakom mig, jag har en skuldsanering som är klar om 4 år och jag mår mycket bättre. Min sjukskrivning sista året har lett mig till beslutet att vidareutbilda mig, då vårdens råd är att inte stanna i nuvarande yrke, äldreomsorgen, och jag väljer att ta det på allvar medans jag ännu kan byta bana. Så tanken är att börja plugga inom nåt år. Det är inte smärtfritt men det känns rätt.
TACK till alla som under mina år här stöttat, gett råd, delat erfarenheter och bollat sina tankar. Jag önskar er det bästa, och var rädda om varandra här på forumet.
Kanske kikar jag in nån gång och uppdaterar er men det blir inte regelbundet.

Igen, TACK ! ❤️

Tack för din tid. Du har kommit med många bra inlägg🥰

Hej alla forummedlemmar!
Min tid som aktiv medlem på forumet har nått sitt slut. På sätt och vis lite sorgligt, men allt har sin tid och ekonomiskt känner jag att jag är "klar". Jag kom in här med ett spelmissbruk, en ekonomi i fritt fall och ett mående som var långt ifrån bra. Idag ligger spelmissbruket bakom mig, jag har en skuldsanering som är klar om 4 år och jag mår mycket bättre. Min sjukskrivning sista året har lett mig till beslutet att vidareutbilda mig, då vårdens råd är att inte stanna i nuvarande yrke, äldreomsorgen, och jag väljer att ta det på allvar medans jag ännu kan byta bana. Så tanken är att börja plugga inom nåt år. Det är inte smärtfritt men det känns rätt.
TACK till alla som under mina år här stöttat, gett råd, delat erfarenheter och bollat sina tankar. Jag önskar er det bästa, och var rädda om varandra här på forumet.
Kanske kikar jag in nån gång och uppdaterar er men det blir inte regelbundet.

Igen, TACK ! ❤️
Tack o lycka till med allt

Tack för att vi har fått varit med på din resa! Jag hoppas du blir frisk från din skada och hittar en utbildning du vill söka! ❤️
Ta hand om dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp