Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Intrum tog på mig också tydligen i fredags och jag fick det på Kivra idag. Annars är det alltid Riverty som tar upplysning på mig varje år. Alltid vid samma tidpunkt i slutet av juli, dock i slutet av sept förra året. Förvånad ändå att inga fler inkassobolag har tagit upplysning en enda gång under mina snart 5 år.
Men en intressant sak. En bekant till mig har också Skusan och är också inne på sitt femte år. Har har eget AB då han försörjer sig som konsult. Intrum tog en upplysning på honom också i veckan (Bisnode) och då framkom hans bolags engagemang i upplysningen, vilket det aldrig gjort tidigare. Frågan är om Intrum gjorde en utökad upplysning eller att det numera dyker upp som info automatisk.
Sorry det var tydligen creditsafe de tog min bekant. Men man undrar ju varför denna info inte framkommit under tidigare år. Är det ngn som vet varför? D v s är det en utökad upplysning som de har gjort eller ska all info numera framkomma vi upplysning?