• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Bästa kreditkortet

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Märker att många här inte är intresserade av bonus som en del kreditkort har. Tex uppgradering av bokad hotellrum, lounge access, gå före i säkerts zonen på Arlanda och Göteborg mm
jodå, jag har använt kreditkort i över 10 år och fått väl över 10000kr i bonusar, men hur mycket har det inte kostat i onödig konsumtion som man annars hade avstått? Santander hade kampanj med 3% återbäring, fyfan va jag handlade bara för att få dom där jävla 3%
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 077
Mottagna reaktioner
6 658
Poäng
4 477
Märker att många här inte är intresserade av bonus som en del kreditkort har. Tex uppgradering av bokad hotellrum, lounge access, gå före i säkerts zonen på Arlanda och Göteborg mm
Kan vara så att det inte beror på ointresse utan är man skuldsatt och kämpar för att få ihop dagen, veckan och månaden är bonusar, resor och hotellrum utanför horisonten.
Har man "normal" ekonomi är sånt säkert väldigt intressant.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Skaffade ett Ica kredit kort, då det var bra. Nu är det ett skit kort. Dom hade inget valuta påslag, poäng på alla köp, plus att Ica vägrar ansluta till Apple Pay
Jag har det också men bara för få dubbel bonus på Ica och deras apotek
 

Boripped

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
19 September 2019
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Jag har det också men bara för få dubbel bonus på Ica och deras apotek
ja förut fick man bonus på allt. icas Kreditkort har blivit riktigt dåligt nu förtiden. Man handlar ju inte bara på ica och apoteket hjärtat
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
ja förut fick man bonus på allt. icas Kreditkort har blivit riktigt dåligt nu förtiden. Man handlar ju inte bara på ica och apoteket hjärtat
Jag gör det i stor utsträckning eftersom jag vet jag får bonus
 

Boripped

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
19 September 2019
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Jag gör det i stor utsträckning eftersom jag vet jag får bonus
Ta och fundera på att byta till Coop Mastercard om du kan, man får 0,5 poäng per krona på alla köp, tanka bilen er poäng, handla mat er poäng, köpa kläder er poäng mm. Dom har även vettiga erbjudanden från samarbetspartners som er allt från 1 till 5 poäng per krona
 

Joddlan44

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
14 April 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Något kreditkort som inte tar full uc eller utan uc?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp